Det tar tid... Sendte et spørsmål 29. juli, fikk svar 8. august. Sendte også en henvendelse 5. august, den har jeg ikke fått svar på.
Ok, det er jo greit å vite Jeg begynte å lure på om gullmailen hadde lagt ned. Jeg har ringt SAS to ganger i dag, og begge gangene ble det brutt når man settes på vent.... Utrolig frustrerende... Samme skjedde i går.
Solkysten en torsdag i august, trippeltriumftorsdagen. Livet er lett på solkysten og det er helg! T-21 til Trondheim T-25 til Recife T-36 til Buenos Aires T-74 til Lisboa T-104 til Trondheim … så kommer det noen turer til Oslobyen for lutefisk og julebord T-172 til Panama Det er travelt å være pensjonist, men nå skal jeg møte fruen på KIWI Laksevåg senter!
God morgen fra Umeå. Turen mot Vadsø i Finnmark går bra. God natts søvn på hyggelig hotell i natt. Nå går turen til Luleå for en lunsj og deretter Tornio (grensen mot Finnland) og så Ivalo hvis tiden tillater det. Da blir det mat og sauna og overnatting hos en kamerat. Etappen til Vadsø i morgen blir liten på bare 30 mil.
Samme opplevelse med diamantmailen, både norske og danske, og den norske, besvart av en svenske klarte ikke gjøre det jeg ba om (som de vanligvis ordner). Vi får håpe at det bare skyldes at Eldbjørg er på ferie.
Hva er egentlig adressen til diamantmailen? Jeg er også diamant, men bruker alltid gullmailen. Jeg tenkte kanskje diamantmailen var enda raskere, men da høres det jo ikke sånn ut
Charter går 99% med 320 NEO så da er det nødutgang som har beinplassen. Det er charterselskapet som bestemmer setereservasjoner og servering ombord. De fleste tilbyr reservering av sete mot gebyr.
God kveld fra Svolvær. Vær og vind har skiftet mye i dag. Men har fått sett oss rundt, først en tur til Linken Så måtte vi vente på bedre vær, før vi satte kursen mot Djevelporten Turte ikke å stille meg oppå den, så litt glatt ut. Konemor valgte å bli igjen der, mens jeg tok en svingom opp til Fløya på 570 moh. Nå blir det godt med hjemmelaget pizza.
Eneste forskjellen er vel karsk? Så nå at jeg knipset en nabo midt i fokus av bildet, uten at jeg ante det
Har bare brukt diamantmailen, og det tar 2-3 virkedager. Det er vel ikke veldig vill gjetting å tenke at det er samme konsulenter som svarer mailene og at det tar ca tilsvarende tid for gullmailen også