God ettermiddag fra kontoret i Sandefjord. Her er det meste brukt i telefon med SAS (føles det som). Først for å betale skatter og avgifter på enveis-bookingen til HNL som ble gjort i går. Deretter for å legge til HNL-NRT på samme booking. Så for bekrefte skatter og avgifter på denne endringen. Så igjen for å legge til HND-FRA på bookingen. Og til slutt ennå en gang for å forsøke å få lagt til FRA-OSL i C (men de finner kun X). Phu... Ellers, T-2 Zanzibar!
God ettermiddag frå den nordlige solkyst. Kjekt å booke flybillettar. Denne gangen heile tre legs. I SAS Plus til trønderhovudstaden i fyrstemaihelga. Loungetilgang, sete 1D. Sa nokon storkar?
Litt dårlig tid på ettermiddagen, men fikk spist litt mat mens jeg ringte Tallinn. Det tøt over av CTer på SAS.no, så jeg måtte få bestilt meg en ego-trip. Ble ANA F LHR-HND-LHR i slutten av januar 2021. Han fikk ikke lagt til noen tilslutning fra OSL, da de billettene ikke legges ut før 330 dager før. Kom gjennom på 3 minutter, og rakk å bestille før jeg måtte løpe til T-banen. Nå er det vin i kirken!