T-12. Er fortsatt spent på om det blir noe. Er forsiktig optimist, men verden er ustabil om dagen. Ellers sitter corona litt i fortsatt. Overraskende slapp og ikke noe jeg har vært borti før. Skal ikke undervurdere det lille viruset. Vaksiner er en gave man ikke skal takke nei til mener nå jeg God torsdag og litt kjipt for @RoadKing, men full forståelse for avgjørelsen
God torsdag frå Sunnfjord. Framleis ingen covid i heimen. I morgon ligg det an til stengt barnehage. Sola skin og austlandsveiret er vonaleg langt vekke. For fyrste gang på laaang tid kjenner eg at eg har lyst på karsk. Eller "ungdomsminner" som min nordtrønderske svoger kallar det. Slikt får ein vel ikkje i loungane rundt omkring. Kanskje med Ryanair eller Norwegian om dei hadde tilbod om slikt? T-42 til CPH T-81 til LAX/SFO T-136 til MNL/TPE
God kveld fra hovedstaden. Sympati til @RoadKing, men forståelig at det ble sånn. En flott dag med sol og påskestemning gjorde at dagens befaring tok lengre tid enn planlagt gitt. Merkbart at alle som deltok hadde mest lyst til å nyte solen lengst mulig. Tidligere i vinter, da det var noe mer kaldt, ble samme runden som vi i dag bruke 45 min på unnagjort på 15 Her ble gårsdagen brukt til å bestille litt hoteller i forbindelse med at man har fått billetter til sommerens EM, men ikke helt i mål så blir nok litt bestilling i dag også. Det føles fint å få fylt opp hotellappene med bestillinger igjen Nyt kvelden folkens!
God torsdags kveld. Dagen har gått med til jobb og søppeltømming. Hadde et berg av søppel utenfor garasjen jeg fikk stabla i Tahoen til en kompis og kjørt unna. T30 til DOH BKK PNH så det telles ned. Har bestilt Amex Platinum og har venteleken der jeg sjekker postkassen hver dag og forventningen øker dag for dag, men det er nok ikke realistisk at det er der før 7 dager. Det blir vel i morgen det. Fint å ha det så jeg kan besøke alle lounger jeg kommer over på min vei nedover, men det følger vel med litt på business uansett. Litt usikker på hvilket kort jeg ender opp med eller om det blir noe helt annet enn Amex.