God morgen fra nordvest. Har forumet tatt juleferie da det synes stillere enn vanlig her? Et kort møte i bygda Brattvåg idag før jeg snek meg en tur innom frisøren i dag for juleklippen. Fått meldt meg på 15K nivåpoeng i julekalenderen så burde klare den greit med London, Zurich og Miami tur neste år
God morgen fra bortekontoret. Ja, det er vel rolig siden det tok så lang tid før noen tok ansvaret for å lage en dagstråd. Idag ble EBG forlenget og det spesielle iår er at det også førte til en fin liten "Lifetime Gold"-badge i SAS-appen. Så er spørsmålet om man skal starte på nytt på LTD eller om man skal jage status i et annet selskap Siden reising er på et minimum akkurat nå pga småbarn og sterkt redusert reiseprogram på jobb så lukter det vel at det blir ingen av delene. Kanskje om noen år Jeg har noen år igjen før jeg slutter å fly sånn som andre her inne på forumet.
God formiddag fra bortekontoret. Det regner. Dagen startet på Grand Central, booket på konas konto, med SAS 3x poengkampanje fra julekalenderen. (Siden det er hun som har mest behov for poeng for å nå LTD) Så da får vi se om poengene kommer hennes vei, eller om eksperimentet feiler. Svaret kommer vel ikke før om 6 måneder eller noe sånt. Det var helt ok å bo hos Stordalen uten å bruke status, jeg fikk det jeg betalte for, et bittelite rom langt inne i gangen. Fordelen med små rom er at det ikke er plass til badekar, men det var en overraskende stor dusj i stedet. Og nok hyller på badet. Arbeidsdagen innebærer masse møter, og vi skal planlegge hva vi skal gjøre i Q1 2026. Straks lunsj! Ha en fin en.
God morgen fra stueloungen. Pt vår eneste lounge, i hvertfall minst en måned til. Meldte oss også på 15k, men tror neppe den går i boks siden bonusreiser ikke teller. Viktigst for eks-forloveden som fortsatt samler til gull. Ha en fin torsdag.
Morn fra vest! Prøver å jobbe litt innimellom julegavebestillinger, julekalendere og juleluncher. Og så er dilemmaet om en skal hive seg på diamantkjøret og bestille noe i vinter… I-landsproblemer. Ha en julete dag!