God formiddag fra Grenland. To ettermiddagsskift igjen før langfri. Har bestilt harrytur Sandefjord-Strømstad til lørdag. Blir første tur på 2,5 år til Sweeeden. Håper de fremdeles har Mr&Ms T Bloody mary mix, på småbokser på Maximat. Fått helt abstinens etter å ha hatt flytørke i årevis.. Ha en spicy dag.
God formiddag fra Larvik! Holdt på å skrive Oslo. Ikke helt vent meg til at vi har flyttet siden vi fortsatt ikke har kommet oss på plass i det nye huset. Dagen går med til litt jobb, kjøre mormor til tannlegen og bortom huset og kjefte litt på håndverkere. Det slår liksom aldri feil! Alltid noe surr! Ha en strålende dag videre!
Har fått mail, men ikke hos SAS. (Men som hos mange andre, så ligger det et par som nærmer seg utløpsdato )
God formiddag fra hovedstaden! Etter noen litt heftigere jobbuker så begynner endelig ting å roe seg. Det passer med andre ord bra med en skikkelig Halloween-helgen! (Nå gjelder det bare å finne en passende film og/eller serie.) Årets julepynt ble bestilt fra LEGO i går kveld og ble Smånissenes klubbhus (#10275). Utrolig irriterende at Julenissens slede var utsolgt (#40499). For den som er en litt over middels fan av Home Alone anbefales LEGO® Ideas Home Alone (#21330). På hjemmefronten planlegges det å installeres solskjerming (uten noen form bonusopptjening). Tydelig at styret i sameiet sårt trenger en dedikert bonusnisse som sørger for at eiernes interesser er ivaretatt!
Same, same. Tror jeg passerte for ca 14 dager siden. Men "boksen" for CT1 på AmEx-siden er nå blå, og pilen synes så vidt på vei mot den uoppnåelige 300' /CT2. Legger til stemningsbilde fra KRS. NA 227 har nettopp dratt mot OSL, jeg har funnet plassen på SK 222, og kikker over på KLM 760 bound for AMS. Kanje 50-60% fylling på SK, gjetter på litt høyere på DY. Aner ikke noe om fyllingsgrad på KLM maskinen.
God ettermiddag /kveld fra KRS. Trafikken er stadig økende både her og der. Har unnet meg en Barbera i "Loung'en"
Hvis dere ikke har bestemt spiseplass, så er Chez Bacanos flamberte scampi et must for touristas i Luxembourg
Takk for tips, sjekket, men dessverre. På en mulig aktuell dato ville de sende oss med BA via LHR til MAD før de selv overtok siste strekket til LPA. Tok litt tid og penger Til gjengjeld så det ut til at 1 stk bagasje lå inne i prisen.