Torsdag og tidlig helg

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av OttoL, 10. sept 2020.

1. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Noen timer med kontorering og så bærer det hjem for en langhelg. Flott vær betyr at helgen starter med å spise litt grus i ettermiddag, så får vi se om det blir på to bein eller to hjul.

Leit at jeg ikke hadde anledning til å bli med på sumo i går, men det kommer forhåpentligvis nye muligheter :)

Spoiler-alert. Det er fint vær i Bergen i dag.

T-4 uker og 2 dager til neste flytur :cool:

God bedring til de av dere som var på sumo i går

Earl, funkenstein, EndreD and 12 others like this.
  2. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,514
    Bonuspoeng:
    293
    Solen skinner på strilelandet på solkysten ..
    Dette må da bli en flott dag .,
    BE95E7C5-0F16-488C-B778-650B7C71B736.jpeg

Earl, funkenstein, EndreD and 10 others like this.
  3. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,296
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Det er IKKE fint vær her ( bombe)...men humøret er likevel på topp. Morgendagen er starten på en helg i friluftslivets gleder, da undertegnede og kompisgjengen skal på kanotur i Femunden. Det er meldt bra vær, så dette er noe jeg virkelig ser fram til. En helg uten mobilsignal,kone-pone og to skrikerunger ;)

Ha en herlig dag :D:D

Earl, funkenstein, EndreD and 9 others like this.
  4. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    29,494
    Bonuspoeng:
    183
    God solfylt morgen fra Oslo!

Overraskende lite treig morgen gitt omfanget av gårsdagens konsum av fermentert drueboblesaft på Sumo og Champagneria, men - klager ikke! Hadde vist også booket meg inn på MR til LHR i januar, klager ikke på det heller!

Takk for en strålende aften til alle som var med i går!

5. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Viken.

TTT idag hva mer kan en kreve fra denne flotte dagen.

Bali booking :Melia 3 netter med Level access, Hilton 3 netter med Lounge access, da har en 3 netter igjen, dette blir spennende, fått litt av bonus feber`n tilbake, har vært et stort savn... Dyreparken i Kristiansand er oppbrukt :)

Ble dessverre ikke EB millionær, men nådde ca. 961.000 poeng før reisen til Bali ble booket.

Ha en super TTT dag i dag

6. Adrian E

Adrian E Turbulensjeger

Likes mottatt:
    3,499
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Lillestrøm,

Starter dagen med nykvernet kaffe på hjemmekontoret. En god start etter gårsdagens besøk på Sumo og Champagneria. Legg til det pene været, så er dette egentlig en veldig kjekk morgen.

Takk til alle som tok turen innom i går, herlig å endelig kunne nerde fly og bonuspoeng over noen øl igjen :D

Ha en flyvende en!

Earl, EndreD, Torris and 9 others like this.
  7. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,552
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret!
    Godt å lese at dere har kost dere, skulle gjerne vært med og bli kjent med folk og muligens lært noen nye bookingtriks eller bonuspoengtriks :D. Også alltid greit å kunne plassere en ekte person bak et skjermnavn.

Senere i dag skal handlevognen fylles opp for kjøleskapet begynner å bli tomt. TTT konverteres ikke til Eurobonus midlertidig, og jeg har enda ikke bestemt meg hva de bør konverteres til. NCC er en kandidat, ekte penger også.

Ha en flott TTT!

Earl, EndreD, Torris and 8 others like this.
  8. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,779
    Bonuspoeng:
    293
    God(?) morgen fra kontoret.
    Det ble ikke alt for sent i går, men det ble nok å drikke. :cool:
    Takk for hyggelig aften! Det var svært velkomment å kunne prate med likesinnede om poeng og fly, i alle fall i disse dager hvor det blir lite av det siste. Vi fikk rekruttert en ny deltager til MR i januar, det blir bra! (Såfremt vi kan reise noe sted da.)

Fikk heldigvis egg og bacon på Grand Central i morges, det gjorde godt!

Nå må det vel være helg snart?

Earl, Jorge, drsyk and 9 others like this.
  9. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå det området av landet som av statsmeteorolyg Gislefoss sr. er utpeikt som dagens vêrvinnar i kongeriket (i lag med par perifere distrikt der sørpå), nemleg Aust-Finnmark!

Sola skin og temperaturmessig er det heller ikkje så ille. I og med at kvikksølvet allereie no stangar i 10-talet (+9,8 grader per no) kan vi kanskje oppleve det alltid like gledelege fenomenet 'tosifra'.

At det i tillegg er TTT gjer at vi anar konturane til ein ganske så grei dag og all den tid pandionkatten glimrar med sitt fråvær er livet roleg.

Ha ein fin-fin torsdag, folkens :)

Earl, drsyk, EndreD and 7 others like this.
  10. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sølvbyen, blankpusset og fin idag. Georginene overlevde en natt til, og gresset gror fortsatt.
    Fugl, rognebærmøll og insekter tok knekken på "alle" eplene i år, men heldigvis er det TTT så vi kan med god samvittighet kjøpe en kilo eller to ekstra.
    Flykalenderen har fremdeles kun to optimistbookinger utpå våren. Er spent på å se hvor velvillig SAS er når utløpsdato for pt ubrukelige CTer nærmer seg.
    Ha en frisk og optimistisk dag!

Earl, Kristian, drsyk and 7 others like this.
  11. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,514
    Bonuspoeng:
    293
    Foreslår at du tar 3 netter i Ubud ..

drsyk and EndreD like this.
  12. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,514
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg mener det er helg hele tiden ... gjør som jeg vil, og «lønnen» kommer regelmessig fra DnB, Storebrand og NAV de krever ikke mer av meg enn at jeg har en bankkonto de kan sende til ..

Ulempen for tiden er at @drsyk ikke har funnet en motgift til flaggermusstøvet og at jeg derfor ikke kan ta helg med høy champagneføring 40 000 fot over bakken ....

Earl, Sonictravel, RoadKing and 3 others like this.
  13. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    Spise grus!?? Trenger du påfyll i kråsen ? Er du klar over at fuglejakta starter i dag? :confused::D

Kristian liker dette
  14. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,779
    Bonuspoeng:
    293
    Det må være litt trist å ha helg hele tiden, når man ikke kan reise noe sted.. ;)

RoadKing and Eddie47 like this.
  15. Torris

Torris Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    2,503
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra Romsdalen

Dagens store happening er selvsagt TTT. Kjøleskapet og matskapene hyler etter påfyll mens madammen har vært i hardtrening de siste dagene for å klare belastningen av alle stuingen :p

Kjekt å se at dere hadde en bra runde på Sumo++ i går. Merkelig nok så ser det ut som flere av dere var sjokkerende tidlig oppe. Eller har dere bare ikke lagt dere enda? :D

Ha en innbringende TTT!

Earl, Sonictravel, Berlioz and 5 others like this.
  16. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,504
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Porsgrunn. Våknet opp til nyvasket hus, fruen som er a-menneske har ferie også:).
    T-1 til første flytur siden desember. Vi reiser Trf-Bgo-Eve i morra. Leiebil bestilt på Eve fra i dag til mandag. 10k kampanje for fire dager, så måtte legge inn en "dummy" dag i bestillingen.
    Får se om Avis føkker opp slik de pleier?
    Har bestilt tre netter på Thon hotel Lofoten i Svolvær.
    Meldt bare regn og drit- vi får se..

17. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    16,481
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra en solrik hovedstad.

Alle trumfpoengene fra Choice i sommer tikket inn nå, så da ble det en for tiden uvant stor overføring til Eurobonus. Litt ble brukt opp på å booke høstferie med jentene nordpå. Plan A var New York/DC, plan B var Italia. Nordpå er litt same same, but different. Blir første besøk i lounge siden februar.

18. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Husk har med små trollene, er det noe spesifikk sted du anbefaler :)
    Jeg innrømmer min skyld, flaggermus %&#" PIP, jobber vi iherdig med å kurer, men pga bivirkninger, ble vi nødt til å ha et avbrekk i forskningen, selv om resultatene er lovende og skulle hatt lansering i nær framtid, ble dette umiddelbart stoppet opp, fornuften sier at vi heller skulle ha ekskludert den syke pasienten ifra studiet og forsett videre enn å tolket dette som bivirkninger :rolleyes:

Den som venter, venter ikke forgjeves...

Last edited: 10. sept 2020
    Eddie47 liker dette
  19. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,514
    Bonuspoeng:
    293
    Det er et spesielt sted ..
    Bl.a en apeskog ..
    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Ubud_Monkey_Forest
    I tillegg er dette helt anderledes enn strandbyene og de kjempestore hotellene ..

drsyk liker dette
  20. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,552
    Bonuspoeng:
    183
    Mhhh, fikk nettopp en på minnelse fra facebook at det er 3 år siden jeg la ut bilder av meg selv kledd ut som Super Mario på en gokart i Tokyo.
    Good old days, da fly fremdeles fløy, servering var bra og det ikke var noe særlig til reiserestriksjoner omkring i verden (noen land vil alltid være vanskelig, uansett om det er en pandemi eller ikke).
    *sukk*

Earl, Torris, Kristian and 4 others like this.

Del denne siden