Torsdag på Stord

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 08. jan 2015.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Ny dag og nytt sted. Våkner opp på Stord Hotel som ikke tilhører noen kjede eller bonusprogram - men bra alikevel. I garasjen står det en BMW fra Hertz som skal ta meg videre til Haugesund i formiddag. Ha en bra torsdag du også.
     
  2. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Det blir en stark kopp kaffe idag och telefonkö till Bombay. Förutom det är det en bra dag.
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Nok en trøtt morgen fra det Sørlandske!
    2 timers ettermiddagslur i går kveld hjalp på, men når man ikke får lagt seg før kl 1 så blir resultatet det samme.

    Nuvel. 6 grader og mye blå himmel her må jo sies akseptabelt i januar. Har ikke bruk for snø jeg. Den kan leveres oppe i Setesdalen for min skyld.

    Arbeidsdagen har startet, og fortsatt mye å gjøre. Eneste gleden er jo at det snart er helg og man kan få sovet ut litt. Ikke vant jeg i Lotto i går heller, så da ble det ikke til å si opp jobben i dag og kjøpe seg en F billett på første fly til varmere strøk. Filler'n!

    Er det rart jeg drikker?
     
    KainBenwi liker dette
  4. wreilert

    wreilert Galactic Cowboy

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    48
    Bonuspoeng:
    28
    Hehe som ekte bonusidiot pleier jeg å bruke hotels.com fremfor å booke direkte selv om det har blitt 500,- ekstra per natt. Tilgivelse > tillatelse osv, men ingen har klaga enda :D
     
  5. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    God lunsj fra Sola. Her er man helt svett i ørene etter å ha tilbrakt hele formiddagen telefon i telefonen. Nå blir det lunsj før vi skal ut en tur på etterpå.
    Ellers håper jeg at vinteren er avlyst på disse kanter, her er det nå +8 og det føles bra, men for sikkerhets skyld monterte jeg vinterdekk på siste bilen i går.

    Ha en fin vårdag da :)
     
  6. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Host, hark og snufs fra hovedstaden. Er tom for amerikansk influensamedisin. Litt tidlig for cognac. Har heldigvis ikke feber, bare bonusfeber. Ha en frisk dag!
     
    EB liker dette
  7. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Trondheim
    Tour de ski på TV og kaffe i koppen.....noen fordeler er det med å være sykemeldt.
    Ha en sportslig dag :):):)
     
  8. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    God kveld fra HKG. Venter på at LH skal finne ut om de har plass til meg, gjerne i et slikt sete som kan legges flat så kanskje jeg klarer å fungere sånn delvis når/om jeg kommer hjem imorgen. Strek i regning at man ikke for droppet bag og får BP før man er garantert plass så man må sitte på utsiden og blomstre istedenfor
     
  9. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Chicago. -20 på morran her og overskyet i dag. Ligger snø i lufta, så det "varmer" seg vel opp en del.

    Blir for kaldt for de stakkars amerikanerne, så skolene er stengt. Men vaskekjerringa jobber og er i full sving med å rengjøre kåken.

    Har ikke vært utenfor huset for annet enn å hente avisen siden søndag and damn proud of it!

    Ha en fortsatt flott torsdag
     
    Kugalskap and SASDC8 like this.

Del denne siden