God fredag fra SN2288. Første del av reisen går til Brussels før vi ender opp i Barcelona. Tror fellesferien har startet, aldri sett så mye folk på osl klokka 0530..
@artanis mulig du har godt av ferie nå ettersom det faktisk er torsdag i dag Fellesferien starter ikke før etter neste uke, men "schools out" som det heter.
Torsdag ja, viktig å holde orden på dagene når man skal ut å fly. I dag går turen til Jeju og Asiana ble selvfølgelig valgt, da kan vi bruke denne og slippe å stå med bermen...man har jo blitt godt vant etterhvert GMP - CJU er verdens mest frekvente strekning. Litt å velge mellom her og dette er på et rolig tidspunkt, torsdag (ikke fredag @artanis ) midt på dagen. To eksotiske flyselskap for nordmenn. Jinair med mintgrønn hale reiste vi med ICN - DAD i fjor og var et hyggelig bekjentskap. T'Way har jeg ikke prøvd enda, men står på listen.
Ser Asiana har en Diamond Plus variant i tillegg til Diamond og Platinum. Vet du noe om hvordan deres klubb ligger i forhold til Eurobonus?
Godmorgen fra ARN, nettopp landet med SK 904. Historiens sureste crew på turen, svenskere..... Snart siste legg hjem til Oslo og hva som ser ut til å bli en varm dag. god torsdag til alle
God torsdag! Solen skinner, kaffen er god, hunden er fortsatt veldig misfornøyd med lampeskjermen vi har tvunget på ham. En helt vanlig dag her altså. Men, helgen har startet! Og denne gang varer den helt til mandag! Og neste uke har bare tre arbeidsdager! Og så starter sommerferien! God helg, fredag, ferie, eller hva det nå er.
God morgen fra Sørlandet. Her er det ferie og husrydding på gang, og så må man stille seg spørsmålet.. Hva skal jeg med alt dette? Så det ble en liten luksusfellensesjon i går.. Gamle bonusvenner måtte gi tapt for den nye generasjon... Ha en fin dag videre
Mitt kort er i alle fall i småbiter i søpla Det røyk vel i prinsippet når de justerte ned fra 15 poeng til 10 poeng pr hundrelapp...
God torsdag fra Trondheim ( har redigert litt i TS overskrift ) Regner her idag, men hva gjør vel det når det er masse jobb å gjøre innendørs. Satser på en livat kamp mellom England og Belgia idag, ikke sånn "viskalspilleuavgjortfordiviervidereallikevel"-kamp som Danmark og Frankrike utviste forrige dag her.... Ha en fortsatt flott dag til alle
Ser at Diamond gir *A gull status, så vil anta at det tilsvarer EBG. Diamond plus blir vel da tilsvarende EBD. Ser at det er liten forskjell i godene på disse to nivåene....det høres vel kjent ut? I tillegg er det to lifetime nivåer, Diamond plus (500 OZ flights eller 500.000 miles) og Platinum (1000 OZ flights eller 1.000.000 miles). https://us.flyasiana.com/C/en/homepage.do?menuId=002001003000000&menuType=CMS http://asianmiler.com/star-alliance-loyalty-asiana-club Ser ut for meg som et godt program. Diamond plus lifetime for 500.000 miles ser ekstremt attraktivt ut.
Beste hilsener fra Grimstad. Herr og fru Roadking på to hjul på vei til sjalabais i Stavanger i helgen. Vi kan på det varmeste anbefale Café Ibsen i Grimstad for overnatting, skjønt det blir dårlig med bonuspoeng...