God morgen godtfolk. Dårlig nytt fra BA’s First Wing på LHR, sjampis er byttet ut med musserende fra sør i Afrika. Rosé varianten er fortsatt sjampis. Håper dette bare er en «utsolgt» situasjon og at sjampisen kommer tilbake. Ellers gikk turen KUL-LHR, flatet ut å sov over 10 timer. Var ett ledig F sete, men ikke mulighet for å få kjøpt oppgradering med Avios eller cash. Ha en strålende dag alle sammen
God torsdag morgen. Reisedag. Hovedkontigenten av årsmøtedelegater er på SQ351 CPH-SIN i dag. Det posisjoneres fra SVG, TRD, BOO, og OSL. Vi er å finne på CPH hvis noen er innom i løpet av formiddagen.
God morgen fra solkysten .. Ser på Flightradar24 at Qantas har startet sin 19 timers flygning fra LHR til SYD .. Håper de sitter godt ..
God morgen fra Air China F Lounge PEK, her har klokken blitt 14:20. Air China F kort oppsumert; positivt; velkomstkort med liten hilsen, hyggelig crew med gode engelskunnskaper, sov godt. Negativt: alt annet
Morgen på kontoret. Trenger kaffe. Ble noen øl i går med @runese , og litt senere i seng enn vanlig. Heldigvis bare to arbeidsdager igjen til langhelg! T-4 til LAX.
God morgen fra hovedstaden, skal ut og fly til Gdansk og skal gjøre grensehandel (harryhandel) der og retur med sk4790 imorgen som foreløpig har ingen pax i pluss cabin med 13 rader . Først måtte stikke innom kiwi for trippeltrumf vel, uansett ha en fin dag dere på luften og bakken
Morn fra Oslo. BN1 seff på morgendagens tur til BGO. Gluecifer på Verftet på kvelden, som jeg sist så på gode gamle teatergarasjen i 2004 da jeg klarte å snakke meg inn selv om jeg ikke var 18 134 dager til neste langdistansetur, men hey, hvem teller?
God trippeltrumftorsdag fra 2063. Registrerer nå at flyskam tydeligvis skal erstattes av SUVskam. Tenk på oss som både flyr og kjører SUV. Har ikke sett på makan til mobbing av oss som tilhører svake grupper i samfunnet Ellers er vel det mest interessante å melde T-16 til TG F
God morgen fra Trondheim Her har man brukt bil ? på jobb idag....skal på sykebesøk etter jobb. Deretter har jeg lovt kidsa hjemme å se Harry Potter og Mysteriekammeret, moro for liten og stor Ha en fortreffelig dag
God (trøtt) morgen. Fotball trener for 6 åringens lag er en tøff livsstil... T-34 LH-C IST/AYT (TK monkey class). Ingen fly avgang før... Helgen smyger seg på, eneste pluss en kan se mot helgen, avreise og selvfølgelig temperaturen ute, ikke minst reisefeber`n som stiger gradvis mot avreise... God mini helg i luften som på bakken. Ikke minst TTT, der vi har litt plass i fryser`n Blir ikke mye fæsk innkjøp idag, har fått avsmak mot laks, slik enkelte har fått for DP
Om det er 19 eller 21 timer, så innbyr ikkje konseptet til ein reise bak i bussen (om dei har vanleg kvegklasse?). Derimot har ein tid til grundig marinering i 'edle dråper' – i fleire rundar (krise om dei går tom for bobler...). Når får vi første IF-rapport frå denne ruta?
The plane is equipped with two General Electric engines and fitted with 42 business class seats, 28 in premium economy and 166 economy.
God trippeltrumftorsdagsmorgon frå Aust-Finnmark! Her i nord syng vi som Ole Brumm: Det snør, det snør, tiddelibom. Rett nok er nok eg den einaste her på forumet (dagens brannfakkel?) som faktisk likar snø... Elles pågår det planar om å modifisere årets CT-tur som går av stabelen førstkomande onsdag. LH F ser ut til å utgå, men Tallinn har bede meg ringje kvar dag fram til avreise... Og vi gjer vel som vi får beskjed om, sant? Ha ein skamfri og bonusinnbringande torsdag, folkens!
Plutselig ble dagsplanen endret .. Fra en rolig dag på kjøkkenkontoret ... Til barnevaktkontoret ... ikke fullt så effektivt, men mye koseligere .. Forøvrig er det et fantastisk vær ute, tindrende blå himmel og nesten vindstille ... godt vintervær uten snø! EDIT: mormor sin iPad gjør livet levelig for en liten jente på 4 1/2 år med feber
Ahem, jeg tror Wiston er noe så sært som "sparkling wine" fra "SOUTH DOWNS" som IKKE er Sørafrika, men derimot West Sussex i England (!). "Traditional Method" er en av de "lovlige" ( ikke merkevarebeskyttede) betegnelsene for produksjonsmetoden méthode champenoise . Jeg hadde med glede smakt på produktet. De har fått heder og medaljer i flere sammenhenger, -også i konkurranse med "tradisjonelle" merker fra Champagne. https://www.informedluxury.com/venue/wiston-estate-winery-award-winning-sparkling-wine-west-sussex/
Da har undertegnede skaffe seg festivalpass til neste års Tons of Rock, det er en gledelig nyhet på en litt sliten torsdag. Iron Maiden og Deep Purple!
God torsdag fro Oslo! Kom på da jeg sjekket mailen i dag tidlig at jeg hadde klart å bestille en langhelg på point-tilbudet til SAS til Reykjavik i vinterferien. Litt usikker på om det var en smart ide: - Pros: Aldri vært på Island før, kun 63.000 poeng for to voksne og to barn i Plus - Cons: Aner ikke hva vi skal finne på der, dårlig sesong for besøk? Noen som har formeninger om hva en bør ta seg til tre dager på Sagaøyen i februar med to niåringer?