Hmmm... beklager den smule clickbait-tittelen... For god morgen-hilsen kommer fra Sydney, og HER er det togstreik, med visstnok svært redusert tilbud. Av den grunn reiste jeg ekstra tidlig fra hotellet, med den selvfølgelige konsekvens at alt gikk (bokstavelig talt) på skinner, og jeg endte opp på flyplassen hele 3 timer før avgang til SIN. Jaja, finnes verre steder å være enn i en lounge med champagne! (Denne fuglen passerte for kort tid siden, jeg tar en lik en om 4-5 champisglass) Ha en dag fri for arbeidskonflikter, men ikke gi slipp på sit-down-mulighetene!
God morgen fra CPH. 4 timer venting i avgangshallen i natt gikk fort og jeg har endelig kommet meg på plass i gullstua. Om 1 time og 45 minutter står dagens første flyvning ned til MUC på programmet. Satser på å finne meg en ledig Napcab så fort som mulig ved ankomst, for å ta igjen litt søvn, før LH458 tar meg videre ut i den store verden.
God morgen fra Trondheim Det regner her.....skulle tro en var i Bergen Nuvel....man er fortsatt i trønderrikets hovedstad og sitter og knatrer på pc, mens glohet, sort kaffe dufter herlig i koppen. Jobben skal man utføre, selv om man egentlig ønsker man var en annen plass....med sol og varme allerhelst Ha en fortreffelig torsdag hvor enn man måtte befinne seg
+5 på indre austlandet .. I dag er det bare mulig å kjøre mellom Bergen og austlandet i kolonne over Filefjell, de andre veiene er stengt på grunn av uvær. I tillegg er bergensbanen stengt ... .... men det er jo lenge til returen på søndag. Er det rart vi drikker?
God morgen fra rett utenfor hovedstaden. Det var fortsatt varmegrader i dag tidlig, og nå har til og med sola tittet frem over Nesoddlandet, til alles store glede. Gleden ble kortvarig, for med automatiske persienner ble det kjapt mørkt og ukoselig igjen. Topp stemning!
God kveld fra Silverkris loungen T3 Singapore Enda noen timer igjen før det er boarding og nesen settes mot Stockholm via Moskva Kan ikkje klage over mykje her, godt mat og drikkeutvalg, einaste må være at nettet ikkje egner seg til å laste opp bilder med
God ettermiddag fra kontoret. Fikk akkurat en mail fra SAS som sa: Dear traveler, Important message from SAS concerning your reservation PNRPNR Please contact your nearest SAS office as soon as possible since a change to our flight schedule has affected your reservation. Nå blir det spennende å høre hva som har skjedd med CT-turen min
Forsåvidt, men jeg visste ikke hva jeg skulle lete etter. Thai har byttet ut B744 med F til A359 med C på BKK-ICN..
Men man mister vel da også F-lounge i BKK? Jeg har samme rute i mars, forhåpentligvis i F. Litt usikker på om jeg orker en times rundjuling/massasje i spa'et, men kunne jo vært greit med et forsøk...
Ja, men det har jeg på utreisen. Man har tilgang til Royal First hvis man ankommer i F og skal videre i C, skrev thepointsguy i 2017. Reisende i business skal visstnok ha 30 minutters massasje i Royal Orchid Spa.
Godt plantet i 3A på LH458. Førsteinntrykket er relativt positivt og setet virker ikke å være så ille som mange her inne skal ha det til. Neste stopp er SFO!
Radisson på TRD har knekt koden. Ei skål med Dumle i velkomstgave tirsdag, og to frokostar i dag (ein med rommet og ein som concierge to timar etterpå). Yay! Om Radisson OSL serverar makroner igjen i dag så blir det grining. Fikk nytt stempel (klistremerke) på studentkortet i dag, så om nokon har tips til gode tilbud, rabattar og fadderordningar til studentar over 30 (og 40, ... nærmare 50...) så tek eg i mot med takk. Enn så lenge har denne studenten kun hatt suksess med Værnesekspressen og Peppes. "Nei, du er for gammel/sliten!" er ein gjengangar. (Heimelekser utgår med høye kneløft (i ufarlig retning).) Må tidleg opp før å ete lunch med @Tore i morgon, og etterpå er vi nøydde til å sitje på OSL Lounge i timesvis, så det er snart natta her. Ha ein fin kveld alle sammen!
God kveld fra Oslo. Etter en lang uke med beredskapsvakt på jobben var det utrolig deilig å gå av vakt kl 12 i dag, særlig når man nå i ettermiddag har vært ute med gode kollegaer på øl og pizza. Etter vakt i en uke smakte ølen ekstra godt I morgen er det fredag og det er jo absolutt en av ukens bedre dager, så det blir bra. 8 dager til neste flytur så det er jo også noe å se frem til Nyt kvelden!