Torsdag, TTT og tomt for deo

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av ccurrahee, 11. mars 2021.

  1. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,158
    Likes mottatt:
    7,913
    Bonuspoeng:
    183
    Vindfullt og regnfullt på vestlandet idag, og endelig flydag!
    5B62E09E-7611-4820-BC6B-7E9DBA7E0A65.jpeg
    Sprudlevann og nøtter er nå fortært, nå står en kube for døren. Tenker jeg tar en Mikkeller og en rødvin til maten, så en cognac til kaffen, og en liten til etter det, slik at en får legge setet bakover og sove litt.

    NEIDA!

    Widerøe visper meg SVG-BGO, 38 pax idag, ikke så halvgærent. De lovte en gøyal flight med berg og dalbane, men det ble jeg snytt for. Nesten ikke en liten fillerist engang.
    Lurte på om jeg var kommet rett, det var jo oppholdsvær?
    Varte heldigvis ikke så lenge. Vann og luft i bevegelse, både vertikalt og horisontalt.
     
    EndreD, drsyk, Kristian and 10 others like this.
  2. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Jessheim. Massevis av dette hvite stoffet som kommer fra himmelen her også, og det fyker greit rundt veggene her. Noen som nevnte fordelen med å bo i leilighet ja.
    Jeg synes jo egentlig det er strålende med mer snø for da blir det trolig et noenlunde skiføre igjen i helga, til tross for at jeg trodde sesongen var over.

    I dag blir ukas foreløpige høydepunkt med TTT (det sier vel litt om hvor innholdsrike ukene er for tiden), og det er god plass i både kjøleskap og fryser her i gården.

    Har ellers sørget for å hanke inn litt omsetning på Viatrumf samt AmEx med å bestille nye løpesko fra Adidas. Yngste arvingen driver og spør om hvor mange par løpesko jeg egentlig trenger, ettersom jeg snart har hele Adizero rekka stående i entreen. Får ikke løpt i mer enn ett par om gangen uansett mener han visst (ignorant) :rolleyes:

    Ønsker alle en (fortsatt) strålende TTT


    PS! Og i dag var ICE endret til mer korrekt beløp på Viatrumf også (faktisk litt for høyt til og med...)
     
    drsyk, Kristian, Earl and 9 others like this.
  3. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,049
    Likes mottatt:
    5,345
    Bonuspoeng:
    183
    Torsdag i Arguineguin, 27 grader og sol på plattingen her hvor arbeiderne gjør en god innsats med å legge kabler. Snøkaoset i Norge er en fjern virkelighet for meg :cool:

    IMG_20210311_132715-01.jpeg
     
    TigerTravel, drsyk, Kristian and 6 others like this.
  4. Durek

    Durek Aktivt Medlem

    Innlegg:
    334
    Likes mottatt:
    427
    Bonuspoeng:
    63
    Fått fylt opp kjøleskapet og satt andre dose med Pfizer, så det må jo sies å være en god dag.

    Er litt daff i armen, så tror jeg dropper trening i dag og tar meg noen øl i stedet :cool:
     
    Storbaba, drsyk, Kristian and 7 others like this.
  5. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    Sjeldent effektiv TTT i dag. En bestilling på nesten 4k i deo ble lagt inn hos Apotek1, som bør gi nærmere 30.000 EB-poeng. Når herremannen bak ferskvaredisken til Meny i tillegg fortalte meg at de hadde fått inn T-bone på bakrommet, og det attpåtil var 30% rabatt, ble TTT-dagen komplett. Nå ligger 10kg T-bone i kjøleskapet/fryseren.

    Spent på hva SAS har å fortelle på EuroBonus-live kl 17:30. Forhåpentligvis blir noen av spørsmålene sendt inn fra forumet besvart på en god måte.

    Ha en fin TTT! :)
     
    afirm, drsyk, Kristian and 13 others like this.
  6. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Snø, slaps ... Hipp, happ .. :)
     
    holmen and LN-FHU like this.
  7. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,304
    Likes mottatt:
    3,459
    Bonuspoeng:
    113
    Var ikke lenge i bassenget før denne kompisen her kom snikende forbi, er ikke få av de heller 2B9532D2-9BAE-411A-BE04-B456887768ED.jpeg
     
  8. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,648
    Likes mottatt:
    34,852
    Bonuspoeng:
    293
    Mitt lokale Apotek1 tar ikke Amex, i følge de ansatte i alle fall. Må nok kvalitetssjekket med et kort....

    Det meste av den aktuelle deodoranten til kohorten var forøvrig på salg på nettbutikken, men ikke på apoteket. Så da ble det curve og ikke opptjening på Amexen, for oss som må jobbe med sånt.

    @ValdresBjarne :) du må ikke tro på alle Oslo overskrifter. Til tross for litt mere snø i morges gled trafikken fint, og sykkelveiene var nybrøytet.
     
    drsyk and Kristian like this.
  9. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,220
    Likes mottatt:
    17,304
    Bonuspoeng:
    293
    Tilsvarende på Meny Vollebekk; sto skilt at de hadde mye snadder på bakrommet. Også med 30% rabatt. Fikk tak i endel nice kalvekjøtt.
     
    drsyk, SayWhat, Points4Fun and 2 others like this.
  10. flying_all

    flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

    Innlegg:
    3,191
    Likes mottatt:
    7,003
    Bonuspoeng:
    183
    Tror de har gått samme kurs, bare at enkelte lider av noe som heter latskap :D
     
    paramberg liker dette
  11. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,847
    Likes mottatt:
    7,988
    Bonuspoeng:
    183
    Hehe, hammer'n kom og det var helt uaktuelt å fly HND-TPE-SGN i følge hun Lenette her etter at jeg sa det burde være mulig å søke leg for leg :p

    Får bare bite i det sure eplet og bestille LHR-TPE-SGN, må bare få noe booket innen 31 mars nå :p
     
    drsyk and flying_all like this.
  12. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    La folk så være harniske og traumatiserte, poeng mitt er bare at vi skulle ha et system ifra dag 1, dvs. vi har kun begynt å komme til 76 år oldiser og resten på vent, videre skulle vi ha vært på 65 år slik det var forespeilet i opprinnelig plan. Uansett er jeg takknemlig for at vi går videre i denne Covid kampen, og vi kan alle samme sette oss i et fly, minst i biz, helst i First :D
     
    SayWhat, holmen and Eddie47 like this.
  13. fgvl

    fgvl Nytt Medlem

    Innlegg:
    1
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
  14. petrate

    petrate Medlem

    Innlegg:
    193
    Likes mottatt:
    211
    Bonuspoeng:
    43
    Vet ikke om det finnes en egen guide for trumf her. Men om det gjør det å dette ikke bare gjelder meg burde det legges inn.

    Jeg har trumf visa å jeg handler alltid på nett fra både meny og spar når det er trippeltrumf avhenging av hvilken butikk som har de beste tilbudene den uken. Jeg har nå fått 4% trumf bonus hver eneste gang i snart et år. På kvitteringen står det 1% grunnbonus, 1% trumfvisa og 2% trippeltrumf.

    Ja vell tenker kanskje du. Er ikke dette helt normalt da? Jo da. Om du betaler med trumfvisa ja.

    Men jeg bruker alltid SAS Mastercard Premium. Men får alikavell trumfvisa bonus kun fordi jeg har kortet registrert i mitt navn.
     
    SayWhat, Emma and VikingFlyer like this.
  15. VikingFlyer

    VikingFlyer Medlem

    Innlegg:
    185
    Likes mottatt:
    94
    Bonuspoeng:
    28
    Ok, så har man et trumfvisa registrert i sitt navn får man den bonusen uansett betalingskort? Takk for tips.
     
  16. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,992
    Likes mottatt:
    10,932
    Bonuspoeng:
    183
    Mens Janni booket nøyaktig den ruta til meg :)
     
    paramberg liker dette
  17. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,847
    Likes mottatt:
    7,988
    Bonuspoeng:
    183
    Jepp, Janni er tingen! Skal få booket ferdig ruten her nå til uka så skal jeg poste noen artige mail svar ifra gjengen der inne :p
     
    holmen and Maggie like this.
  18. VikingFlyer

    VikingFlyer Medlem

    Innlegg:
    185
    Likes mottatt:
    94
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg har trumfvisa men får bare 1% Trumf når jeg bruker SAS MC Premium.....er det bare på netthandel du får dette?
     
    Last edited: 09. april 2021

Del denne siden