Eg kunne vore på god veg mot LTD ja. Det er vel heller tvilsomt om likningssjefen har særlig sympati for det når eg betalar ei veke på etterskot.
Rabbit : Uh, Would you like condensed milk... Rabbit : or honey on your bread? Winnie the Pooh : Both. But never mind the bread, please.
Nå har jeg ikke lest gjennom tråden for å se om noen andre har svart på dette, men hvis du holder inne åpneknappen på bilnøkkelen så kan du åpne alle vinduene. Det motsatte hvis du holder inne låseknappen. Fint om den har stått ute en varm sommerdag og du vil få kjapt luftet ut all den varme luften mens du er på vei mot bilen. Selv ser jeg frem til helgen og årets første Formel 1 race i Bahrain! Endelig ny sesong! God lillesøndag!
SAS, siste dag før PLF blir opphevet i UK: Fortsatt manuell kontroll/innsjekk av skjema. Norwegian har lenge klart seg med egenerklæring fra passasjeren og mobilt BP. Og når de har sperret inngangen til business køen, og sjekker alle manuelt også *før* de får hå ihhv business eller turist kø - så bygger det seg fort opp kø utenfor køen også. Jeg var freidig nok til å spørre høflig til han 1 personen som bemannet køen om det var en business kø her idag? (Jeg så jo at det var det) - og da slapp han meg forrest. Til en ny kø som tok 20 minutter selv om det bare var 10-15 passasjerer foran meg til 3 gull/business skranker. Rett og slett ganske dårlig, og helt undødvendig når man reiser kun med håndbagasje. Business my ass
SAS-bolaget bød i gullstuen på en helt ok musserende, men så kjedelig og lite delikat mat at jeg tok et glass av boblene. Og gikk videre til OSLounge istedet for å spise lunch.
God formiddag fra gullstua på CPH, en liten mellomlanding her før turen går videre til HAM for nok en helg i Hansastaden ved Elbens bredder. En kompis fyller 55, det må jo feires og siden vi begge er ganske enkle typer blir det nok i hovedsak øl og biff. Ellers er det jo sesongstart for F1 denne helgen, så det blir noen timer foran TV-skjermen også. Satser på at Mercedes har fått orden på bilen og at Hamilton sette denne nederlandske spirrevippen på plass. Er jo også litt spent på hvordan Dennis Hauger vil klare seg i F2. Det var ledig midtsete (1B) klokken 19 i går, det var ledig midtsete klokken 08 i dag, men jaggu kom det en spirrevipp av en bodøværing som skulle sitte der 10 min før avgang. Skulle visst videre til Nederland for å se noe fotball?
Skal heie på Lewis Hamilton selv også, fra "pole position" i London Og så får vi se - hvordan det utvikler seg i dagens plus-sete. Ser ut som det er bare 4 rader plus, og da kan det fort tenkes at den fylles til randen. Avgang om knapp time.
Då har AmEx godkjent søknaden om AmEx Elite og eg kan lene meg tilbake og vente på å få gullkort. Vi får håpe det vert siste gong eg får det utan å fly ein meter med kvalifiserande flyging. Flosshatt og monokkel neste.
Og en liten update (mer i SAS diamant tråden): Var kun meg og en til som fikk ledig nabosete blant de 24 setene OSL-LHR de har satt av til plus idag. Akkurat dét er en EBD perk jeg liker hos SAS, og det slår nesten alltid til
God ettermiddag frå Sunnfjordske. Etter to veker med flyging rundt i Sør-Norge så blir dagen tilbrakt på kontoret. Nokre timar igjen av arbeidsdagen så blir det å re-etablere tradisjonen med guttetur på hytta. Det gledes!
God dag fra Grenland. Egentlig langfri, men har satt meg opp på overtid fredag og lørdag. Må fylle opp $-bingen igjen etter turen til Miami. Der er det dyyrt.. Snuste litt på tur til Seychellene utpå nyåret. Ser ut som det bare er Etiopian som kan levere biz bill. Er det ikke borgerkrig ellernoe der nede?- tror ikke jeg får med fruen på mellomlanding i Addis? Nuvel- har tre-fire turer på gang før det. Vi får se Ha en fredfull dag
Club Lounge, Intercontinental Park Lane London, leverer greit til kvelds; Rakk ikke avslutte shopping før det ikke var mer «afternoon tea» får kanskje prøve den i morgen.
Super-lekkert! Men det skulle jo bare mangle til den prisen du nevnte Rakk ikke avslutte shopping før det ikke var mer «afternoon tea» får kanskje prøve den i morgen.