God morgen, jeg har parkert i loungen her på ARN og venter på dagens første flygning som går til Oslo, godt forberedt på å tilbringe lang tid i kø på OSL, jeg har heldigvis god tid før jeg skal videre Jeg gikk forbi innsjekkingsområde for flygningen til EWR og til tross for mange skranker så fikk jeg ikke akkurat inntrykk av at det gikk fort, trolig en god runde med tyvarr og ellers diverse problemstillinger
God morgen, no pretty flight for a ... guy, denne morningen. Usikker på om teksten er stueren i dag. Nest siste dag før helg er jo positivt, dagen starter med sedvanlig back to back. Hovedstaden melder overraskende mildt til å fortsatt være januar, og pent vær, så det er likevel ikke så ille.
Det er lenge til neste fly og jeg har derfor gått til sas sin lounge på utland, nå skal jeg straks gå over til innland og det blir jo spennende. Satser på at det ikke blir mangfoldige timer i kø….
Siterer her fra annen tråd; Det var egentlig flere personer foran meg i køen, men i motsetning til alle andre så stod jeg ikke og fiklet med telefon da jeg allerede hadde fullført formalitetene. Jeg ble ropt fram av en ansatt som var våken og observerte at jeg ikke var like treig som de foran meg i køen. Fin prosess og det tok meg kun få minutter å slippe gjennom. Jeg er allerede i loungen på innland og om noen skulle trenge hjelp til å slippe inn så får de gi en lyd. Jeg reiser videre med SK4434 til TOS 18.40 og gjester med glede inn andre folk fra IF
God ettermiddag fra det sørlandske! I UiA-loungen må en som vanlig "nyte medbragt" (altså rødvin kjøpt i dyre dommer i sjappa vis a vis). Flyr over for å passe på Vestland mens Eddie47 er ute og revirmarkerer på 1D... ett eller annet sted. Nokså glissent på KRS i dag med tre avganger like over 18. Men det er kanskje meg som er litt uvanlig tidlig ute. EDIT. På plass i "Innenlands-lounge" på oSL 19:10 hvis det er noen IF'ere som trengs å gjestes inn.
God torsdag fra hovedstaden. Strålende sol og plussgrader gjorde at gåturen midt på dagen føltes mer som april enn januar, men litt behagelig var det jo. Kun 1 arbeidsdag igjen til helg, og i morgen ser kalenderen ganske så overkommelig ut så helgen nærmer seg med stormskritt Nyt kvelden folkens og god tur til alle som er på farten
Se ut som lørdag og søndag blir kaldt, helt ok på mandag, og så tilbake til mer normale temperaturer fra tirsdag.