Denne måneden har trikset vært å bruke masse penger. Og få inn utestående fra Trumf. Og sende melding til SAS MC for å få de 10k poengene. (Som jeg i utgangspunktet trodde var fordi EBD fikk doblet årsavgiften, men det er tydeligvis åpent for kreti og pleti.. )
God ettermiddag fra buss - til - bane til fly. WF 593 skal etter hvert vispe meg til KRS. T-2 TIL KRS - EVE - KRS for en ukes seiltur (og enkelte toppturer) i Vestfjorden og Lofoten. Ingen turer i eleverte klasser (med høvelig drikke) i sikte, men da er det en trøst at jeg rett og slett fikk 2 fl Pol Roger her om dagen
Da kommer «endelig» bilde av LX shorthaul sjampis; Fikk meg en GT også, og en litenflaske med hjem som souvenir;
Delte ikke med alle, men hyggelig som jeg er(prøver å være) så lot jeg jo andre få en sup. Plasserte meg trygt på 7D i dag, eneste raden som jeg kunne få for meg selv, så kom ikke i servering før 2dre flaska.
Da var en på plass i Bergen og sitter utendørs og nyter gjæret drikke. Trodde det skulle regne her, men det er jo lummert som i en gresk havneby. Er det bare rykter dere setter ut for å ha byen for dere selv, @Eddie47 ?
Var nettopp i datterens lille residens i Fridalen. Der hang det til stadighet noen hangglidere rundt Ulriken. Jeg tenkte, "jaja, nå er det blitt så lite flyging på Eddie47 at har blitt helt desperat" .