Er det nokon som veit kor langt i forvegen SAS brukar å melde ifrå om equipment change? Eg skal etter planen fly A350 til LAX 23.05, men ser at ruta lenge har blitt flydd av ein A330.
Etter det, til og med! I dag var det 350 helt til vi passerte Bergen, da endret det seg plutselig til 330.
Jaja, dette gikk jo greit. Beregnet i overkant god tid da jeg ikke visste hvor lang tid det kan ta med Flyr og vanlig sikkerhetskontroll. Flyplassen er full av Norse, talte 7 maskiner og det står jammen en ved terminalen og. Har de begynt trafikken?
God formiddag fra DFW. 3 dager på Ritz er over, turen går til LAX med AA i eco. 16D er setet. Fram til da koser jeg meg på AA sin FlagShip lounge på D22. Velkomsten, etter scanning av BP står en hyggelig betjent å sjenker bobler eller Mimosa; Eller så er det greit utvalg i mat og bra utvalg i drikke; Vurderer helga på Intercontinental downtown, men ryktes at Club Lounge er stengt så kanskje greit å finne noe annet?
Nei, men de leier ut 4x787 til Air Europa: https://flynorse.com/announcements/...o-sublease-four-of-its-boeing-787-dreamliners Samtidig sier de i pressemeldingen at de skal starte salg av billetter i april. Destinasjoner: London, Paris, NY, LA og Florida. Haster litt med å starte, da
Ser faktisk ut som om hjemmesiden gikk live nå: Fort Lauderdale - begins 18 June 2022 - up to 3x weekly flights Los Angeles - 9 August 2022 - up to 3x weekly New York JFK - 14 June 2022 - up to daily flights Orlando - 5 July 2022 - up to 3x weekly https://flynorse.com/
Nå kan man plutselig ikke booke, så var vel en litt for tidlig lansering. Norse skal på godkjenningstur med inviterte i morgen, så tipper vi får høre mer da
OK, må bare melde at OW Emerald funker fint i US. Gikk «forbi» en FlagShip etter landing på LAX. Tenkte, kan jo prøve. Enkelt svar fra kvinnemennesket i adgangskontrollen. Så lenge du har en dagsaktuelt billett med OW så er er du velkommen med Emerald, vi har jo ingenting med å gjøre hvor du skal eller hvor du har vært. Liker det. En «fjern» slektning i bakgrunnen