Tjuvstarter torsdagstråden fra DFW og AA sitt flaggskip. Ingen adgang til dining i dag, har prestert å velge meg ett fly som ikke har F i villfarelsen npr heg booket. Trodde jeg var trygg med rad 1 men der tok jeg feil… Det er altså hjemreise etter knappe 19 timer i San Antonio. Absolutt verdt turen selv om jeg kommer til å være sliten når jeg kommer hjem. Blacklane har i det minste lovet å stå klar, forhåndsredervering av Uber på ankomst OSL funket ikke helt optimalt.
Loungen i seg selv er OK, godt med plass og fin utsikt over flyplassen(ingen bilder siden blendingsgardinene er nede) Drikkeutvalget er over gjennomsnittet; Rappergin; Jeg har hatt min del av glass og forskjellige drinker opp gjennom årene men aldri funnet en drink hvor jeg har savnet en skive bacon. På matfronten er det heller labert, jeg går for en big-mac for å spise ombord. Maten ovwr hit på F var ikke knall så forventningene til C maten er lave. Gardinen gikk opp i det sola er på vei ned;
God morgen. Solen har ikke dukket opp ennå, men det skal den visst snart. Straks avgårde for å levere bilen på service. Håper ikke de finner noe som blir dyrt på den relativt nye bilen.. Etter jobb og trening går turen til hytten, og i morgen er det hyttekontor. En hel uke til neste flytur.. Ha en fin en!
God morgen fra solkysten, her er vi i dag klar for neste steg ut i Europa .. I dag er det Häcken fra Gøteborg som skal nedkjempes! Plutselig må morfar på stadion også fordi to barnebarn dukket opp med 3 billetter til kampen siden foreldrene skulle til storbyen i bryllup. Goff det er helg!
God torsdags morgen. Surfer litt på IF innimellom settene på trening. Det blir festival i helgen, og bare 12 dager til neste flytur. Livet smiler!
God morgen fra Plankebyen. Her er det hjemmekontor på grunn av planleggingsdager, andre på rad og enda er det en igjen i morgen. Mulig det blir en tur på landet med selvplukk senere i dag, for å sysselsette ungene. På tirsdag er det ut å fly, så det skal bli godt å komme seg litt opp i lufta.
Hilser fra hovedstaden. Her på kontoret går det heldigvis mot helg. Kjenner behov for det nå, etter hele 3,5 arbeidsdager. På rad! Snart er det tid for en liten løpetur i lunchen, hvor jeg vil passere diverse fristende uteserveringer underveis. Viktig å stå i mot den slags, lærte fra Ramm & Nerengs vinmaraton at alkohol underveis kan gi uheldige konsekvenser. Så den slags får vente til etter løpeturen og arbeidsdagens slutt. Ha en flott og fristende dag!
Det viser seg at en kollega på jobb skal rekke samme flyet som meg i dag. Så nå jobbes det iherdig for å få oss ut av jobben tidsnok til at vi kan bruke fast track og innenriks stua for en kaffe ++
Endelig mat hjå Cathay på T3 LHR. Sov hele turen over fra DFW; Etter matopplevelsen på AA first så sikret jeg meg før avgang i C hjem
God eftan fra Grenland. @Wiolenze bacon, oliven, sølvløk, pickels og annet snadder passer utmerket i Bloody Mary En uke til tur biz TRF-CPH-IAD. Ser SAS har fjernet mulighet for setevalg?- får ikke valg i dummybooking heller..wtf. Spiller egentlig ingen rolle, da vi har sikra favorittsetene for lenge siden. Nysgjerrig på Menyen over, men ingen har lagt ut noe i "Menyer på fly" Nuvel- siden det er guttetur blir det nok fokus på tralla med flytende
Flere uker siden sommerferien. Heldighvis er det kun T-46 til høstferie og Garuda Biz til Bali. Basert på det jeg har lest er Garuda Biz sånn passe. De serverer vel bobler så da ordner det seg sikkert
Finnes også mennesker som til og med legger bacon, spekeskinke, løk, paprika og andre ting sammen med osten før de putter det inn i raclettejernet. Ville tilstander! Ingenting sjokkerer meg lengre, bortsett fra sølvløk i en Bloody Mary. … og erter i «carbonara».