Torsdags morgen her i India

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Kaffen, 26. jan 2023.

1. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    16,790
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra hjemmekontoret.

Årets første flytur med tighte 45 minutter i København og 1t10m i Frankfurt kan bli spennende, men jeg er evig optimist og satser på at det går bra.

Langt verre derimot med å bli ferdig med all jobben som må gjøres før jeg kan dra. Da passet det ekstra dårlig med å bli tildelt korpsvakttjeneste fra 17.30 til 21 i kveld...

Calling, Flymunda, Earl and 5 others like this.
  2. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    876,012
    Bonuspoeng:
    293
    Det var både mat og drikke for oss foran gardinen!
    Ja det var gardin, men ikke alkohol.

Earl, Sunnfjordingen and Kristian like this.
  3. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,990
    Bonuspoeng:
    293
    Det var vel Braathens som kriget gjennom alkoholservering i sin Braathens Best, var det ikke?

Eddie47 liker dette
  4. democomputer

democomputer Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,633
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra terminalen. Måtte innom å få en kaffe og se om det var Dahls i skapet før gullstuen.
    2B1D329A-E4A1-4E24-BA44-6165762B1F7C.jpeg
    Jammen.

K

Kristian, Calling, Flymunda and 4 others like this.
  5. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    876,012
    Bonuspoeng:
    293
    Ja det tror jeg … de serverte i alle fall rødvin på ettermiddagsflyene fredag, gjerne sammen med en varm hamburger. (Eks. TRD-BGO)
    Varme sommerdager gikk de iblant rundt med is ….

6. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    35,215
    Bonuspoeng:
    293
    Paul Mason og burger var fint på fredagene

7. Woodswing

Woodswing Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Det er 15 dager til jeg skal på tur til Thailand.
    Jeg vet ikke om jeg gleder meg mest til en lang flytur eller Thailand. Men abstinensene er der.

Gledeligvis har jeg også fått Dragen til å blokke 20-25 april i kalenderen. Så nå er det bare å vente på noen fine flights i awardfares så skal jeg endelig få brukt CT til noe fornuftig. De utallige forsøkene på å komme til SIN og KUL de siste årene har alltid endt opp med kansellering. Men i år er året.

btw
    Er det satt dato for årets champagnetoppmøte?

Wiolenze, Kristian, EndreD and 6 others like this.
  8. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,120
    Bonuspoeng:
    183
    God torsdagskveld fra hovedstaden.
    Sol og flott vær i dag, men kuldegradene natt til i dag gjorde gåturen til jobb i morges litt risikabel ettersom det var litt is her og der, og med klarværet vi har nå så er det vel bare å være innstilt på en småglatt tur i morgen tidlig også.
    Uansett kun 1 arbeidsdag igjen til helg og det er alltid fint.
    Nyt torsdagskvelden folkens :)

Kristian, EndreD, Calling and 5 others like this.
  9. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    24,259
    Bonuspoeng:
    183
    Jøss, der dumpet det inn en forsinkelse for min avgang i morgen tidlig fra TRD til OSL, 0825 blir 0925, og da blir det litt vanskelig å nå OSL-CPH med avgang kl 1000 og boarding 0930.

Ringte SAS for å sjekke om de kunne sørge for at det blir mulig å nå LAX flyet fra CPH, men neida, det var 0 vilje til å hjelpe. Det var bare en "announced schedule change", den har ikke skjedd enda, bare møt opp som om flyet går 0825 og ta det derfra. Han hadde til og med sjekket med supervisor og det er slik de gjør ting.
    Veldig tafatt... men greit, stor fare for at dette kommer til å korte ned min tid i LA, samt at det vil koste de 600 euro i claim.

Jaja, vi får se hvordan dette går.

Earl, Kristian, EndreD and 5 others like this.
  10. Calling

Calling Senior Medlem

Likes mottatt:
    11,068
    Bonuspoeng:
    183
    God aften fra Oslo. I all "informasjonsstøyen" fra siste tur til NYC så hadde jeg ikke fått med meg at turen til ORD i april er "forbedret" til å gå en dag tidligere. To dager borte fra jobb blir i overkant så nå blir det tur til Chicago på selveste 17. mai - via ARN.

Earl, Kristian, Maggie and 1 other person like this.
  11. Insomnia4u

Insomnia4u Veteran

Likes mottatt:
    2,566
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har prøvd å bestille billetter via Thai sin side i det siste. Kommer til utfylling og så blir det error nå jeg skal betale. Holdt på å klikke, prøvde med ulike browsere.

Endte opp med å ringe TG i Thailand for å bestille (måtte ha spesifikk bookingklasse i øko pga C-oppgradering ROP-Gold). Noe som medførte høyere pris pga valuta.

I en bi-setning nevnte agenten at jeg burde kontakte TG-kontoret i Oslo, som er lagt ned...

Jeg slettet cookies og valgte Thai-English som lokasjon. Da fungerte det når jeg bestilte en annen billett. Sidene ser helt identiske ut og en betaler i NOK uavhengig av lokasjon (bestemmes av avreiseflyplass).

Ikke sikkert det løser din problematikk, men du kan også ev ringe SAS og høre om det er en annen bookingkode for TG på billetten din.

Del denne siden