Torsdagsmorgen!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av stalek, 11. juni 2015.

  1. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    Torsdag! Dagen før fredag, ukas beste dag som nordmenn elegant har døpt om til tacodagen av en eller annen grunn. Jeg har i hvertfall lovt indrefilet til middag i morgen så noe tacodag tar vi ikke.

    Deilig og varmt ute på mårran nå, det lover derfor godt for kveldens kulinariske togreise rundt Nordmarka fra Oslo S med SIKKELIG togmateriell fra 1910.

    Ha en fin dag! :)
     
  2. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'morgen! Snart avgang fra Værnes, hvor Carlsonkortet igjen gjorde sin magi. Mye folk her, men Fast Track var køfri.

    Nå venter møte på gamle tomter, båttur og et slag cribbage før det blir en kort natt på OSL.

    Hjem i morgen.
     
  3. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,932
    Likes mottatt:
    6,776
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sola. Grått på disse kanter med det forventes lettere ut på eftan. Dagens agenda er møte og befaring.
    Ha en flott dag
     
  4. gardamix

    gardamix Aktivt Medlem

    Innlegg:
    276
    Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen fra Oslo! Strålende blå himmel og mye sol. Ventes rundt 19 grader senere på dagen! Endelig vår vi litt sommer i hovedstaden også! :)
     
  5. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    God solfylt morgen!

    Arbeidsdag før man stikker innom SAS Meet & Greet i ettermiddag..
     
  6. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Følger snart i MOW sine fotspor...men først må sjåføren fra Hertz kjøre frem bilen. Hjem til en kundemiddag på/i Ø. Ha en flott torsdag du også.
     
    tommy777 liker dette
  7. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God mårra! Valpene er sluppet løs og sola skinner. Flotte greiår.

    I dag skal jeg fortsette der jeg slapp i går, med prosjekt bli litt brunere. Senere står litt "direkte velgerkontakt" på programmet.

    Kanskje det blir tid til litt vin fra bag-in-box i kveld.
     
    Last edited: 11. juni 2015
    Herlov liker dette
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra det Sørlandske hvor solen skinner og temperaturen tilsier at man heller skulle vært ute enn inne på et mørkt kontor.

    Her blir det noen møter og planlegging av helgens arrangement i Danmark, så dagen skal nok gå fort og mye skal på plass før jeg kan sette meg på båten i morgen tidlig.

    Det er visst snart helg, sier 'em!
     
  9. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    God dag fra Bergen. Tut og kjør på jobb, kanskje jeg rekker en omvei på sykkelen dersom det ikke regner på vei hjem.
     
  10. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    Eftan fra SK 4418 på tur hjem til "sommer"fest på jobben. Lynkjapp Oslotur idag, og traff jammen på @LN-MOW i morges etter ankomst OSL.

    Så elendig vær i TOS for tida, så for første gang er sommerfesten flyttet innendørs...
     
  11. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93

    Vær glad du ikke jobber offshore, der er torsdagen den store kumle dagen, å fyttirakkern!
     
  12. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,773
    Likes mottatt:
    10,106
    Bonuspoeng:
    183
    Siste av 16 flights på 4 dager, skal gjennomføres om 25 minutter.
    Kjenner jeg gleder meg til å komme hjem nå, da jeg har dratt på meg en kraftig forkjølelse disse dagene.
     
  13. Hypern

    Hypern Senior Medlem

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    God kveld fra DOH - her har man drukket ganske mye kjenner man. Egentlig ikke bra - men flyvertinnene på Qatar går virkelig inn for å skjenke deg.
     
    Herlov and KristianSk like this.
  14. Vegard

    Vegard Medlem

    Innlegg:
    114
    Likes mottatt:
    81
    Bonuspoeng:
    28
    God kveld!Eksamen ferdig, endelig ferdig med skole og nå skal det nytes med 2 uker ferie også resten jobbing også en tur til Japan! :)
     
  15. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Begrensningen er 3 helflasker brennevin ?? ;)

    God eftan fra Chicago. Kun 18 grader og overskyet i dag. En sånn dag der man jobber hele dagen, men ingenting blir gjort. Heldigvis er det over om 3 timer :p
     
    Hypern and Kjakan like this.
  16. Hypern

    Hypern Senior Medlem

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    Ja det drikkes stadig vin her i loungen. Loungevertinnene er ikke noe dårligere. Hadde akkurat et måltid med biff og rødvin til og da hun skulle komme for å fylle på så spurte hun hvilken type rødvin jeg hadde fått. Det ante jeg ikke (dvs sa bare 1 glass rødvin takk i første omgang) så hun kom med et helt nytt glass da. Helt greit så man er safe.

    Eneste haken var at jeg glemte å spesifisere hvordan jeg ville ha biffen. Så fikk den well done, men smakte greit uansett. I-landsproblemer.
     
    tommy777 liker dette

Del denne siden