Lander 12:15 med LH0859 på Terminal 1 på en mandag, og skal videre med TG921 fra Terminal 1 90 minutter senere. På tripadvisor leser jeg flere som skriver at 60-90 minutter så har man ekstremt dårlig tid? Noen med erfaring og tips? Flyr i F på award og gjennomgående billett
Dette skal under normale omstendigheter gå helt fint. Mest sannsynlig rekker du en tur i loungen også.
De erfaringene kan nok komme fra de mindre FRA vante, for FRA er en labyrint av terminaler og noder. Som alle her nevner, så lenge du har stålkontroll på hvor du skal har du masse tid. Men, er du uheldig og havner utenfor i rett sektor så kan du risikere både 1 og 2 ekstra sikkerhetskontroller, og da går klokka fort...
Stiller meg bak denne forsåvidt. FRA er ikke noen drømmeflyplass, akkurat, så ting kan ta tid. Men sjekk ut flyplasskart og litt div så har man kontroll.
Har personlig hatt mindre enn 50 min fra LH flight fra køben til FRA, forsinket flight, og sku videre med Condor. Det gikk det å, men fikk testa hjertet litt. Var behagelig å sette seg godt tilrette og gjøre seg klar for karibien.
På kartet ser det ut til at man må igjennom 3 kontrollpunkter, kan det virkelig stemme? Lest meg fram til at LH 589 lander nok på AXX og TG921 går fra B40-48
Jeg prøver ut denne neste lørdag. Skal prøve å huske på å gi en update hvis jeg husker på det i champagne rusen☺
Står det på tavler som viser hvor du skal ? B eller Å feks ? Kanskje dårlig forklart. Feks TG 999 skal til B30