Hei, Aner ikke om dette kunne vært postet i en av de store eksisterende trådene eller om det faktisk burde være ny tråd som jeg gjør nå, Tar imot tips om det. Men anyways. Jeg prøver å gjøre turen min til Manila 19 des litt mer effektiv så jeg slipper å sove over to steder på veien dit. Har funnet reise med EVA fra cdg til tpe, også tpe til mnl via bangkok som går litt senere på dagen. Fant TPE - CEB direkte også men det var 10 min etter estimert landing så det blir vel alt for kort Men når jeg kommer til manila 18:05 og skal videre med lokalfly 18:40, for sprekt? burde beregne minimum 1 time?
Med stor sannsynlighet skal du bytte terminal på MNL. Når du nevner lokal fly så regner jeg med det er cebu pacific eller AirSwift og da har du sikkert ikke en gjennomgående reise. 35 min er alt for lite og du kommer garantert ikke til å rekke det. 1 time er heller ikke nok i mine øyne
Noen år siden jeg har vært på MNL, men da var det i alle fall terminalbytte, dette mener jeg innebar busshuttle som gikk rett ut i rushtrafikken og ikke var ekstremt rask. https://hellomanilaairport.com/manila-airport-terminal-transfer-bus/ Selv ville jeg lagt inn vesentlig mer enn en time
Ei filippinsk venninne pleier å si til meg at alle tidsreferanser du får oppgitt av noen på Fillippinene, må du gange med 2.
hehe, notert. Den 10 minutter i mellom landing og take off på samme billett er vel bare å glemme å få godkjent i TPE?