Mulig det er gammelt nytt, men likevel: Starting today, travelers can transit through the Taiwan Taoyuan International Airport before flying to a third country, Taoyuan International Airport Corp (TIAC) said this week, after the transit service had been suspended for more than one year. https://www.taipeitimes.com/News/front/archives/2022/06/15/2003779913
Kan man være transit mer enn 8 timer? Og kan man fly videre med et annet selskap enn det man ankom med? Jeg fant ikke noe info om det.
Ja, det er det, men eg har fått eit litt kryptisk svar frå EVA om at dei forventar at transitpassasjerar vil bli haldne i eit eige område på flyplassen. Er kanskje nærliggande å tru at det vert nær transitthotellet? Igjen ser det ut til at det vert vanskelig med tur. Eg fekk ikkje endra TPE-BKK-MNL til TPE-MNL, so då lyt vi faktisk inn i Taiwan på returen, grunna tak på 8 legs.
Det ville jeg sjekket nøye. Hvis ikke billetten billetten din slutter i TPE, og du skal videre på en separat booking så er det en risiko for at du ikke blir definert som transitt, og blir tvunget til å gå gjennom immigrasjon for så bli satt i karantene.
Det er det eg og har tenkt. P.t. er nok ikkje turen gjennomførbar. Håpar og kryssar fingrar for at vi skal klare det, men tvilar igrunn. Det vert litt av ein tur som begynner i Sunnfjord ein laurdag med biltur til BGO og endar i MNL onsdag lokal tid. Overnatting både på TPE og BKK, samt nattflight LHR-TPE. Med to ungar og greier. Men EVA Royal Laurel er nok verdt å prøve.