Det ser ikke ut som det er noen billetter for to i SAS Business tidligere i desember enn den avgangen 9.12 og da blir det jo litt snaut hvis du skal hjem igjen til 11. Siden du ikke lenger har det travelt med å kapre denne billetten før den blir borte så ville jeg bare vurdert å vente på at SAS sitt Star Alliance bookingverktøy åpner igjen så kan du søke på business-billetter der. Dersom du ønsker å lande dette nå så ville jeg bare ringt inn og hørt om kundeservice kan finne en reise for deg tidlig i desember. Dersom du har en Amex Companion Ticket å bruke må du ringe Companion Ticket-telefonen, hvis ikke ringer du sas sin vanlige kundetelefon. Det er mange muligheter her.. Lufthansa via Frankfurt eller Munchen, Austrian Airlines via Wien, Swiss via Zurich, TAP Portugal via Lisboa, United via London/Frankfurt/Berlin Tegel/m.m. Brussels Airlines via Brussel osv. osv. så et eller annet burde de klare å finne...
Ja jeg får eventuelt satse på det. Har vært i kontakt med Comp ticket kontoret og de eneste billettene de hadde ledig nevnte dag var fly med swiss slik at vi landet i 20 tiden på kvelden. Og jeg må vel si at det ikke frister så mye med tanke på at man mister jo en hel dag ekstra på det evt. Ble anbefalt å vente noen uker og prøve igjen hos dem da. Så da får jeg smøre meg med tålmodighet og gjøre nettopp det. Et kjapt lite tilleggsspørsmål. Om man skulle være så heldig at man får fritt valg på flyselskap hvordan ville dere rangert det ulike business flygningene med tanke på comfort, mat og service osv. Tusen takk for all hjelp alle sammen!!
Tell me about it! Jeg har nå i flere år forsøkt å finne en passende anledning til å ta med madamen på hennes første reise i First, men det har sannelig ikke vært enkelt å få til. Neste sjanse er antakeligvis høstferien i år og da håper jeg virkelig vi skal få det til. I denne tråden finner du mange meninger om akkurat dette: https://insideflyer.no/forums/threads/beste-business-class.5293/
Da kan jeg si at turen er i boks. Det endte med 5 til 11 desember. Blir med Swiss begge veier siden et vennepar av oss henger seg på turen uten at fruen vet om det. Og det var eneste selskap som hadde 4 billetter i business begge veier og med færrest mulig stop på veien. Fant billettene ved hjelp av expert flyer, et genialt program om man bare bruker litt tid på å lære seg det å bruke. Vil takke for all hjelp her inne!! Håper å kunne være til hjelp for andre i fremtiden eventuelt!