Trenger noen anbefalinger LAX-LAS

Tråd i 'Reisemål' startet av Tore, 04. aug 2015.

  1. sexten

    sexten Senior Medlem

    Innlegg:
    581
    Likes mottatt:
    733
    Bonuspoeng:
    93
    Fordelane med Ambassador gjeld, ja.
    Eit lite "triks" du kan gjera er å venta med å kjøpa deg til Ambassador til du står der i innsjekken og spør "kva rom kan du gje meg hvis eg kjøper Ambassador?". Ved availability, så kan du fort få 2 (eller fleire) nivåer høgare enn det du i utgangspunktet har rett på, sida hotellene får prosenter av kvart Ambassador-salg. Men på den andre sida kan du og risikera at dei har ingenting ledig i kategoriar høgare enn det du booka når du kjem :)

    Frå IHG sine sider vedr. Palazzo/Venetian

     
    Last edited: 17. aug 2015
    Satyv liker dette
  2. VirreVapp

    VirreVapp Aktivt Medlem

    Innlegg:
    370
    Likes mottatt:
    859
    Bonuspoeng:
    93
    Vi har endt opp på Caesars Palace ved de siste besøkene, det er liksom Vegas... Støyende, stort og kaotisk, fine suiter!
     
    Satyv liker dette
  3. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Betaler man USD200 for å få et kort som gir deg vann og avis på rommet??????????? Eller har jeg misforstått noe her?
     
  4. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Nei, du betaler for garantert 4PM utsjekk. Tidligere betalte du også for wifi, men den tiden er vel over nå.
     
  5. Satyv

    Satyv Senior Medlem

    Innlegg:
    524
    Likes mottatt:
    1,273
    Bonuspoeng:
    93
    Oppgradering av rom, det er i hvert fall grunnen til at jeg vurderer det.
     
  6. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har aldri fått noen oppgradering av betydning.
     
  7. Satyv

    Satyv Senior Medlem

    Innlegg:
    524
    Likes mottatt:
    1,273
    Bonuspoeng:
    93
    Virkelig? Står her at det er garantert oppgradering. Da må jeg nesten revurdere om det er noe vits. Det var mest med tanke på oppgradering av rom på Palazzo jeg vurderte det. https://www.ihg.com/intercontinental/hotels/gb/en/ambassador
     
  8. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg husker ikke detaljene, men jeg tror du er garantert oppgradering 1 kategori. Nå bestiller jeg som regel rimeligste alernativ og da er ofte oppgraderingen fra et rom uten faxmaskin til et rom med (ja, jeg tuller litt, men det er ikke så langt ifra).

    Men ja, du blir oppgradert hver gang.
     
  9. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Vel, du får jo en gratis weekendnatt på uansett IC, det er hovedgreia med Ambassador.

    De er ganske så flinke å ta vare på kundene hos IC, men ikke i Vegas (som kun er partnere) eller andre IHG eiendommer. Jeg var Royal Ambassador da jeg bodde på Venetian sist. De ba meg suge bind og tilbød meg å betale meg opp 30 dollar per døgn og fikk da en jumbosuite. Men man skal være klar over at Vegas ikke er veldig eksklusivt når det gjelder suiter eller hotellrom. Når du får en stor suite andre steder, har de flott innredning med malerier, møbler diverse. I tillegg oppgraderte amenities.

    Det har man ikke i vegas. Møbler og innredning er det lite av og alt er cheesy. Det du får er god plass og utsikt. Snakker av erfaring fra Mandalay, Bellagio og Venetian. Men så koster det deretter, 30, 40, 50 dollar ekstra per natt ens.
     
    Larata liker dette
  10. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Oppgradering er sjelden/aldri til suite, det er kun til rom med bedre utsikt e.l.
     
  11. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Er det som på Venetian er det vel bare snakk om du får en stor suite eller en litt større suite. Standard, suitene på Venetian har jo relativt voksen størrelse.
     
    tommy777 liker dette
  12. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Vurderte du å begynne å gråte?
     
    Bizflyer, tommy777 and Kjakan like this.
  13. sexten

    sexten Senior Medlem

    Innlegg:
    581
    Likes mottatt:
    733
    Bonuspoeng:
    93
    Som nevnt av andre er hovudargumentet garantert romoppgradering (minimum 1 kategori). På enkelte hoteller er dette forholdsvis gunstig, medan det på andre berre er oppgradering til "business room" eller whatever. Men som sagt, hvis du kjøper medlemskapet på sjølve hotellet så er sannsynligheta større for at du kan smiska/forhandla deg fram til eit litt flottare rom (med mindre dei er tilnærma fulle).

    Dei andre fordelane det er verdt å snakka om er utsjekk klokka 16:00 og Weekend Certificate (som ved rett bruk er verdt prisen aleine).
     
    Fnate and Satyv like this.
  14. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Nei, det overlater jeg til deg ;) Jeg paya up og drakk den gratis flasken med vann jeg fikk ;)
     
    Fnate liker dette

Del denne siden