Hei folkens, har søkt meg forderva og er heller ikke veldig kjent med alternativer til USA.. Saken er: Jeg og en kompis, ca 10 dager, utreise 12-30/11, målet med reisen er å komme innom Las Vegas i noen dager, men skal leie litt bil og se oss litt rundt om kring også. Vil gjerne oppleve landsbygda, Grand Canyon osv.... Det er vel ikke lett med masse stop over, så har påregnet å kjøpe noen lokale flybilletter for cash i tillegg for å komme oss rundt. Har noen av dere noen ideer for greie routinger? Finner omtrent ikke tilgjengelighet til SFO eller LAX, men er det mulig å få for eksempel OSL-EWR-LAS på utreise og for eksempel LAX-xxx-OSL hjem? Har det noe for seg å ringe CT telefonen uten å ha routinga klar på forhånd?
Her er et forslag: Utreise: 21.11 SK907 - OSL-EWR: 11.00-13.25 - SAS Business UA512 - EWR-LAX: 21.00-23.55 - United BusinessFirst - PS Service Hjemreise: 02.12 UA470 - LAX-DEN: 12.50-16.08 - United Economy LH447 - DEN-FRA: 17.25-11.00 - Lufthansa Business LH862 - FRA-OSL: 12.20-14.20 - Lufthansa Business CT telefonen kan være litt vrien når det er økonomi reise inni turen, men det har alltid ordnet seg for meg. Bare å ringe igjen og igjen. Litt mer: Har reist rundt i området du nevner flere ganger og vil faktisk anbefale deg å fly inn til San Francisco og leie bil der, kjøre til LAS og så videre innover Cannyonland og så levere bilen i DEN og fly hjem. Det er et stykke å kjøre men en utrolig fin tur. Ca 1300 miles. For den turen så ser jeg at det er ledig på UA824 mellom EWR og SFO den 21.11, hvis det er aktuelt. Reiserute som følger: SK907 - OSL-EWR: 11.00-13-25 - SAS Business UA824 - EWR-SFO: 16.30-19.53 - UA BusinessFirst - PS Service LH447 - DEN-FRA: 17.25-11.00 - Lufthansa Business LH862 - FRA-OSL: 12.20-14.20 - Lufthansa Business
Fantastisk, er feks noe i den gata vi er ute etter. Åssen er biz på LH 747-400? Aldri vært inni de før...
Det er dessverre de gamle skrå business setene til Lufthansa. Har selv vært ute for at de flyr den ruten med fly der first setene er på plass i 2. etg. Så du kan være heldig å få en skikkelig toppers tur også. http://www.seatguru.com/airlines/Lufthansa/Lufthansa_Boeing_747_400_V4.php Skal du ha noe annet så må du fort via EWR, og da kommer det en transcont. tur i økonomi. Det er like slitsom som litt skrå seter.
Jaja, men får vel nok skjenk til å sove litt i motbakke og Kan jo uansett booke og evt endre om det dukker opp noe fristende på et senere tidspunkt. Tusen takk for hjelpa så langt!!
Sitter på job og har ikek tilgang til verktøyene mine her; Vi er på jakt etter 4!!! business billetter til USA utpå senvinter/vår 2016. tenker da Las Vegas eller New York eller Los Angeles.. Det er 2 CT'r som skal benyttes. Er det realistisk å finne 4 business awardseter I det hele tatt??
Ja, det kan du klare. Ikke gitt dere finner på samme flight, men 2 x 2 på samme dag bør være overkommelig. Men du bør ikke vente for lenge med å booke det der, award til USA forsvinner kjapt.
Og stor takk til @RedLine for knallhjelp. Fikk booket: OSL-EWR SAS Biz EWR-LAX United Biz/First PS LAX-ZRH Swiss Biz ZRH-CPH Swiss Biz CPH-OSL SAS Plus Alt til den nette sum av 110K poeng og 4200 kr for 2 pax.