Trivelig søndag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Stuttfeiten, 23. juli 2017.

  1. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen frå CPH.

    Her har det vore folksomt sidan 7. Skal sørover med A3 for å puste ut nokre dagar.

    Travel dag for CPH security, fulle folk som søv på benkane og skal vekkast, fulle mindreårige (?) som sit på benkar og får tilsnakk. Og så ein kar som svimte av og kollapsa utanfor inngangen til loungen. Han får heldigvis god hjelp av dei ca 15-20 som kom til i løpet av kort tid.

    Håpar alle får ein flott søndag, utan for mykje brennevin og sopp, men med smil, glede, latter og solskin (temmelig grått i Køben i dag).
     
    Mg15 liker dette
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,904
    Likes mottatt:
    57,550
    Bonuspoeng:
    293
    Solen skinner i Østfold!
    Dessverre er helgen snart over, men mandag i ferien er ikke så ille det heller :p
     
    Herlov liker dette
  3. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Karrebæksminde.
    Pakket og klart for avreise til Køben, satser på litt tivoli der i morgen. Hjemreise med bolaget i morgen ettermiddag.
    Ha en herlig søndag :D:D:D
     
  4. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,652
    Likes mottatt:
    34,853
    Bonuspoeng:
    293
    Helg og jobb i Oslo. Sol ute. Skråbenk på treningssenteret(2 min pause nå) og håpet om litt sol før mer jobb.
     
  5. FFlyer

    FFlyer Senior Medlem

    Innlegg:
    620
    Likes mottatt:
    2,081
    Bonuspoeng:
    93
    Kan melde at SAS har 'gitt' Stavanger en kansellering her fra Kastrup idag, SK1872. Undertegnede har heldigvis plass ikveld på SK1876 og krysser fingre og tær for at den maskinen går som oppsatt.

    God søndag!

    #kjosfastmedsasfortsatt
     
  6. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,184
    Likes mottatt:
    869,720
    Bonuspoeng:
    293
    Ble forrige helgs lille utflukt så slitsom at du må fly en bitteliten hviletur til Hellas?
    Skal du lete etter etterskjelv?

    God morgen @Stuttfeiten og alle dere andre .... jeg har slitt meg ut på en strand i fem dager nå og skal hvile litt ut i New Orleans.

    Etter å ha spurt meg for her inne falt valget av hotell på Chateau Hotel ... gleder oss!
     

Del denne siden