Trumf har sluttet partnerskapet med Booking.com?

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Kaffen, 03. mai 2023.

1. Cumulus

Cumulus Medlem

Likes mottatt:
    279
    Bonuspoeng:
    63
    Beklager å si det, men viatrumf virker som et skikkelig skurkeselskap. Det er påfallende hvordan de store beløpene konsekvent er de som blir liggende i 120 dager behandling, og krever manuell innlegging, mens små beløp fra samme nettbutikk og samme dato går rett gjennom.

haifinn liker dette
  2. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    9,157
    Bonuspoeng:
    183
    Ikke enig i at skurkeselskap er dekkende.

Oppgjøret kommer alltid.

Men det tar lang tid ofte, og du må også purre ofte på ting som ikke ble oppdatert/betalt automatisk...

3. Nuvolari

Nuvolari EBD

Likes mottatt:
    1,927
    Bonuspoeng:
    113
    Enig, tar lang tid men får alltid det jeg har krav uten at jeg må kontakte KS.

4. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,724
    Bonuspoeng:
    293
    Enig der. Vi har ikke sett noe som tyder på at Trumf sitter og skuffer inn penger uten å betale ut bonus. Det virker heller som at noen lenger opp i kjeden av selskaper skal betale penger til hverandre er ekstremt trege eller har itsystemer fulle av feil. Trumf kundeservice er også alltid hjelpsomme så lenge man venter så lenge det står man skal vente før man sender inn henvendelser.

holmen and tobeornot999 like this.
  5. PerFlyer

PerFlyer PerFlyer

Likes mottatt:
    153
    Bonuspoeng:
    33
    Jeg har ikke vært aktiv med hotellbooking på et halvt års tid og oppdager først nå at Booking.com ikke er tilgjengelig på ViaTrumf. Jeg har Genius-nivå 3 hos Booking.com og er spørrende til om det er verdt å booke hotell via andre kanaler for å få Trumfpoeng.

Jeg har tatt en rask sjekk på enkelte hoteller til et opphold på Kypros i neste måned. Da ser jeg at det er flere tusen å spare på et ukesopphold ved å booke via Booking.com med Genius-nivå 3 sammenlignet med å booke samme hotell via f.eks. Hotels.com (som jeg i liten grad har brukt tidligere) for å få Trumfpoeng.

I høst var jeg i Budapest. Da var Booking.com fremdeles inne hos Trumf, men det var ikke mulig å bruke ViaTrumf kombinert med Genius-nivå. Jeg droppet da Trumf fordi jeg kom såpass bedre ut ved å booke direkte på Booking.com (mistet drøyt 3000 Eurobonuspoeng som helt klart hadde mindre verdi enn prisen jeg fikk for hotellet). Har andre med Genius-nivå 3 samme erfaring eller er det noe jeg ikke har fått med meg her?

6. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,724
    Bonuspoeng:
    293
    HotelsCombined er på trumf og der får du vel noen ganger opp treff på booking.com. Om det er mulig å kombinere med Genius-rabatt vet jeg ikke

7. oslo.to.unknown

oslo.to.unknown Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    156
    Bonuspoeng:
    43
    Kanskje mulig å tjene avios via ba shopping eller penger via topcashback på booking.com

Del denne siden