Trumf kjører en kampanje som gir 50 øre i trumf bonus i september. Se trumf.no for detaljer. Det blir jo litt ekstra eurobonus pieng
Er det noen som har noen mistanke om når vi kan forvente ekstra bonus for å bytte inn Trumfpoeng til Eurobonus? Er det ikke på høsten det har pleid å være?
Usikker, men mange har valgt å overføre 500 i batcher. Altså 500 + 500 + 500 etc. og da fått 300 ekstrapoeng per 500-overføring. Hvis det ga mening?
Kampanjen med 300 ekstra pr. 500 har vel vært en gang i halvåret. Ser jeg overførte den 15 .sept i fjor og fikk ekstrapoeng, så det kommer vel snart! Må si den vage topicen her gjorde at jeg trodde det allerede nå var en slik "Trumf kampanje"
300 per overføring over 500. Derfor kjører man 500 på hver overføring, en gang mener jeg noen da de fikk flere ekstrapoeng for en stor overføring, men etter dette har flere klaget på at de fikk kun en runde med poeng selv på en stor overføring. Jeg overførte en rekke ganger på 500 og en interessant observasjon var at de ble registrert på forskjellige datoer alle sammen, fra den aktuelle dato og bakover. Alt ble overført samtidig.
Fett! Noen som har testet om man får Trumf-bonus for drivstoff på Shell, om man trekker Trumfkortet først, deretter betaler med SAS MC Premium?
Virker helt fint, har gjort det flere gange. Det er næsten en forbrydelse ikke at trække trumf kortet først hvis man betaler med sit SAS MC...
Enda bedre å trekke DnB Saga etter Trumf-kortet. 20EB per hundrelapp i tillegg til 4% rabatt på pumpeprisen skader ikke:::
Denne er vel forbeholdt om man ønsker å dobbeldippe med Shell MC for å få 2x Trumf, og ikke om SAS MC Premium?