T-33 til jeg følger i @Upsaker sine fotspor. Hadde vært praktisk å fått covid nå, men håper jeg slipper unna Ellers misunnelig på de som skal ut å fly både i dag og fremover Riktig god torsdag
God føremiddag. Godt å få inn eit bra lass med trumf. Då ser det ut til at all førjulshandelen er komen på konto. Kjekt, men ein får kjensla av "kva skal eg no glede meg til dei neste månadane?" no som alt er kome inn. Jaja. I samband med at eg kjøpte nabobruket i desember har eg blitt eigar av flaggstang. Er det vanlig å flagge på TTT? Reknar med @drsyk gjer det. Kva med de andre? Dagen bør i alle fall markerast. Sjølv er eg "heime på dagen" og forhindra frå å handle, men i morgon skal bilen på service. Slikt må sjølvsagt timast til å samanfalle med SAS MC-kampanjen. Pokker til greier at verkstaden har slutta å ta AmEx. Då får dei (Frydenbø) i alle fall meir pengar dei kan kaste vekk på ein viss sportsklubb i Bergen. Til lukke med dajen, @ccurrahee. Måtte det bli både trippel og kvadruppel trumf på deg! T-63 til CPH T-102 til LAX/SFO T-157 til MNL/TPE
God TTT. Turkish melder om at jeg ikke lenger har hjemreise fra Bali i juli. Utreisen er heller ikke helt optimal, så da blir det tilbake til tegnebrettet for årets sommerferie. Flaks at reiseplanlegging er halve moroa?
De har et lag i Toppserien og trenger penger. I tillegg har de et lag i OBOS-ligaen med brukket selvtillit og rygg som trenger både støtte og oppmuntring
Selvfølgelig må det flagges, er jo tross alt den helligste høytid i denne religionen her. Bobler og fly er hva som venter på den andre siden, om vi følger de enkle retnings linjene, så dukker både TG F, LH F, og SQ F snart opp igjen, for de mest trofaste
God formiddag fra Grenland. Tar fredagsrengjøringen i dag, siden det er jobbhelg f.o.m i morra. Går som en lek å støvsuge/vaske med podcast fra Dag Sørås på øret i støydempet headset. TTT venter også når fruen kommer hjem. Masse T- her og.. T-29 MIA T-65 FCO T-113 CPH T-240 LAS Ha en poengsamlende dag
Det er fredag! Nei, vent litt.. Det er bare torsdag? Men, jeg har fri i morgen, så da er det fredag! Og jeg holder kurs, så dagen flyr avgårde. Og, jeg holder meg unna alle som er (potensielt) smittsomme. Synes alle med barn burde holde seg på hjemmekontor i noen måneder til. T-1 til tur med gutta krutt. T-9 til California og Vegas osv. Har plutselig fått 1500 Trumf-kroner fra et eller annet, må ta frem Excel-arket og se hvor dette kommer fra. Men det får vente til etter jobb. Ha en fin fredag! Eller torsdag? Og grattis med dagen til @ccurrahee
Gratulerer med dagen til @ccurrahee Når blir det kake? Her i huset er samboeren mest gira av trippel-trumf. Hun har planlagt lenge nå og lagd lange handlelister. Har jeg skapt et monster? T-8
God TTT! Passet faktisk veldig bra med en TT nå i dag, da det er første dag man kan gå ut etter å ha vært i isolasjon og vært Covid-sjuk . Gratulerer med dagen @ccurrahee Ser at Flyr satser videre på nye destinasjoner:
God dag fra det sørlandske, Og gratulerer med det halve sekelet ccurrahee! T-0 og T-3 til KRS-OSL-BGO T/R. Dermed blir det minimale muligheter for TTT denne gangen . Helgen blir dels handyman-arbeid (overledning i en fukt-plaget stikkontakt), dels tur med norsk-argentiner i Havstrilelandet, og så feiring av bursdag med sønnen. Ha en fortreffelig TTT og helg! -Måtte poengene regne inn!
Finnes det en bedre TTT deal en denne hos Joker til 10 kroner pakken Har nettopp tømt ´sekketralla´ på Joker Briskeby for dasspapir, så har på lager for noen års forbruk nå https://meny.no/varer/hus-hjem/renhold/toalettpapir/toalettpapir-soft-7033250352011
Apropos Joker. Noen som vet om man får trumf dersom man bestiller i Joker Nettbutikk og henter ved en senere anledning?
Du som rappa alle, sitter stuck på jobb til 1900, så blir det shopping på alt som er åpent til 23.00 Trumf style...
De donutene der har jeg aldri sett på en Joker butikk Står noen sekker igjen der, men du bør være rask. Naboen min er på vei for kopiering av min dasspapir kvote NB: de har 6pack Prior egg til 10kr også, tro meg de smaker enda bedre når de er handlet på triippel
Goooooooooodddddddddd turrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Tipper kommer et spenstig reisebrev med noe 3* gourmet mester verk og en medfølgende detaljert avhandling i særklassen, hils fruen.