Turkish Airlines åpner Arrival Lounge i IST + nytt amenity kit

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Nilsjorg, 24. sept 2013.

  1. Nilsjorg

    Nilsjorg Medlem

    Innlegg:
    55
    Likes mottatt:
    21
    Bonuspoeng:
    8
    Turkish har åpnet en ny ankomstlounge i IST, for business class passasjerer og M&S Elite medlemmer som ankommer fra utlandet med TK.

    http://www.turkishairlines.com/en-i...rrival-lounge-at-the-istanbul-ataturk-airport

    TK skal også tilby et nytt amenity kit fra Porsche Design til sine long haul business class passasjerer.
    (det er forresten feil at det er første gang Porsche Design har et amenity kit, jeg er helt sikker på at jeg har 2 stykker fra Lufthansa F og 2 fra Thai C)

    http://www.turkishairlines.com/en-i...gn-amenity-kits-designed-for-turkish-airlines

    Ser ut som om TK gjør sitt beste for å tiltrekke seg C-passasjerer fremover!
    Kombinert med god mat ombord + tilbud om hotell ved stopover lenger enn 6 timer og stort sett ganske bra priser, så er det ikke noe dårlig valg å reise med TK etter min mening.
     
    Fnate liker dette
  2. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    Ikke verst! Mon tro om 5,5 timer teller som long haul? I anledning en jobbreise får jeg testet TK biz neste helg.
     
  3. Petter

    Petter Powder hound

    Innlegg:
    27
    Likes mottatt:
    16
    Bonuspoeng:
    3
    Ingen dum ide dette nei, og helt enig vedrørende tiltrekkingen av C-passasjerer. Jeg var i *A loungen på lørdag og det var egentlig ganske så tragisk: stapp full, nesten ingen plass å sitte / stikkontakter, og merkelig nok ryddet de maten vekk? Det er jo mellom 21 - 0200 de fleste fly går, og så tar de vekk maten 0000? Merkelig. Satt også med et inntrykk over at lougen hadde bare blitt plassert en random plass, basert på dens konstruksjon (måtte jo rusle rundt hele for å finne en plass). Positivt: god drikk og utvalg av drikke, samt kino/biljard og andre aktiviteter. Heldigvis har TK så god flymat at det ikke gjorde meg så stort å ikke spise i loungen.
     
  4. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    TK er blitt meget bra. Nå storsatser de på Norge også med nye direkteruter til flere byer.
     

Del denne siden