TK1752 OSL-IST Forsinket ut fra OSL. Skulle ta av 1140 men ble ikke før 1430. Var vel ikke ferdig de-icet før 15. Boardet flyet 1300 og der ble vi sittende. Dårlig av crewet og ikke tilby noe mer å drikke enn limonaden vi fikk når vi boardet når vi ble sittende så lenge. Legger ved bilde av maten. Ikke mye å skrive om den. Får terningkast 3. På innflyvningen måtte vi fly rundt i sirkel en del ganger til stor frustrasjon fra en passasjer lenger bak som løp frem og ba crewet om å få piloten til å lande med en gang, kunne ikke holde på å fly i sirkel I TK sin lounge nå og venter på TK182 til MEX/CUN. Loungen er bra, men litt dårlig at de stenger en del av stasjonene med mat kl 23.. Tok noen bilder Fikk testet golf simulatoren, blir gjensyn med den når jeg drar til Panama i Februar for golf tur! Ferdig dusjet så nå er det bare å krysse fingrene for ikke mer forsinkelse
Ser ut som om du var ca 30 min etter skjema fra bremsen ble sluppet, er vel innenfor? Håper overfarten er smooth, passerer over Thunder Bay når jeg poster dette.
Liten update igjen ifra solfylte Playa Turen over var med TK182 via MEX før vi kom oss til Cancun. En av Turkish sine 777-300 fly. Setet var helt ok, utdatert ja men faktisk greit at det er såpass langt. Sov veldig godt! Ettersom flyet gikk 0215 så ble det bare å spise, ta ett glass chablis for deretter å sove mesteparten av turen. Maten til Turkish var topp den, samme med servicen. Glemte å ta bilde av hovedretten… Gikk for kylling og den var veldig bra Her er menyen: Hadde rotet bort vinlista så får tatt bilde av den på vei tilbake. Når vi ankom MEX slapp vi å gå ut av flyet, var bare å sitte å vente. På den korte turen ned til CUN ble det servert en sandwhich. Noe som var utrolig irriterende som de også gjorde på flighten ned ifra Oslo var at de samlet inn headsettet 40 min før landing. Fikk utlevert dette til slutt, mens mellom OSL-IST ble det ikke levert ut noe. Tydeligvis livredd for headsettene sine. Vel fremme i Cancun gikk immigration på underkant av 10 minutter. Raskt å smidig og transporten sto klar på utsiden
Booket Kayak Sol i Playa del Carmen. Bra hotell for pengene. Ligger gaten over 5th avenue og i nærheten til alt
Trygt og sikkerhet her ihvertfall! engelsk er de ikke så særlig god på her nede, men maten og været er fantastisk
Jeg er litt usikker på om jeg føler meg mer eller mindre trygg med så mye politi og militære rundt i byen..
savner tilbake merker jeg nå. Vurderer tur til neste år i nov. selv men er vel fortsatt regn sessong da.
Imponert over at dere koser dere mer mezscal. . Har satt mezcal på listen for kulturelle opplevelser som må oppleves Enjoy ferien.
Madrez! Cafe like ved stranda nedom 5th avenue kan anbefales. Droppet hotell frokosten siste dagene for gorditas’en de selger. Har også gode frokost burritoer og bagels
Med TAP hadde vi tilgang til loungen som jeg mener het Mera. Den hadde en liten buffet og betjent bar.
Kan si at loungen man får tilgang til i Cancun er verre enn cafe loungen som fantes på TRD. Overfylt med folk, orket ikke sjekke maten en gang. Satt mindre folk rundt gaten så spaserte heller bort dit. Man får egen billett for å komme inn. Samme loungen som PP bruker. Var ikke noe immigration på vei ut, ingen sjekket noe som helst. Vanlig i Mexico kanskje?
Var det ikke en liten bod før dere gikk gjennom sercurity som så på boardicard og passene? Tror det er imigration på vei ut.
Joda var ei som satt på en stol som så på billetten og scannet den rett før security. Så ikke i passet en gang