Boarding ble annonsert, vi stelte oss opp med resten av monkey class.
Pappa, hvorfor står vi her?
Vi må vente på alle som står i køen.
Men pappa, det gjorde vi ikke på forrige fly?
Ja fordi nå er vi i Tyrkia og har vanlig flybilletter.
Å ja. Like forvirret og skuffet over å stå i kø.
Fant våre plasser omsider og var en sliten B737-800.
Finner fra min Bose, konas Bose ikke å oppdrive.
Starter lete auksjon av ting en har, borte vekk, alle spør hverandre hvem hadde mammas Bose sist, barna svarer Husker ikke og trykker i vei på sine IPads...
Blir silent treatment fra min side, er det mulig! Ja ja sånn er livet, kanskje ligger i innsjekket bagasje og tenker positivt, vi finner de igjen, mest sannsynlig og forhåpentligvis...Uansett har min full batteri og fungere utmerket.
View attachment 68214
View attachment 68215
Knyttneve testen er ikke helt bestått.
View attachment 68216
Et delvis seig og fuktig brød,med delvis overstekt brød, et hint av kjøttdeig med større mengder ost, resultatet taler vel selv? Polarrullen savnes.
View attachment 68217
View attachment 68218
Blokkert midt sete
View attachment 68219
View attachment 68220
Har de samer i Tyrkia?
View attachment 68221
View attachment 68222
Helt ok Short Haul, ankommer til rett tid og plass, TK EBD kan gi bort 3 EBG kort, det var jo ikke ille.
Taxer til gate, pling og sete belte skiltet går av. Alle står opp samtidig, la ikke merke til alle barnefamiliene og deres skrik, ila turen når en ser seg rundt! Takk og lov for Bose!
Kom fram til bagasje båndet. Venter Max 15 min og bagasje ankommer, vi går ut forventer at noen plukker oss opp, eventuelt et navn skilt, men ingenting... Masse ukjente navn og ingen som kam bistå.
Kona himler med øyene og får noen hyggelige blikk...
Sjekker bestillingen og der står det international arrival meeting point, Hva F er det? Vi står på Domestic arrival. Spør og finner ut at det er Ca.
10 min å gå. Barna og kona setter seg på en cafe med bagasje, med stygge blikk fra alle sammen. Ja ja blir vel meg som må dra og finne transporten...
Finner fram, mens sola skinner og svetten renner, og tvinger sjåføren til å ta en tur innom Domestic Arrival og endelig er vi på vei mot hotellet.
Vis alt...