Knall! Dette blir spennende! Vinneren bør selvfølgelig forplikte seg til å skrive et fantastisk reisebrev fra denne turen!
Genialt. Fly til Houston, plukke opp en Harley og cruise derfra til SAN, skal til SAN i mai. Så får jeg se hvordan returen fra California blir. Da blir det reisebrev fra turen Houston - San Diego også , men 2 hjul og langs bakken.
Særdeles bra initiativ @tommy777, og en mulighet for en heldig å oppleve noe som for de fleste av oss er rimelig uoppnåelig Tommel opp!
Fantastisk! SQ First står øverst på lista, og er jo vanligvis ikke oppnåelig for oss på EB. Utrolig bra tiltak, og skaper garantert enda mer trafikk på forumet! Men håper dere er litt strenge på modereringen da, så ingen spammer FOR mye
Utrolig hyggelig og morsomt tiltak! Er klart at den heldige vinneren må skrive reisebrev, gjerne mest mulig liveoppdateringer så vi alle får føle at vi er litt med på turen
Kult, selv om jeg nettopp har skrevet et lengre reisebrev https://insideflyer.no/forums/threads/ct-til-chicago-men-egentlig-kunne-jeg-reist-hvorsomhelst.6336/ så lover jeg å skrive ett til hvis jeg vinner
Trenger du selskap på veien er det bare å si ifra -- våren 2017 cruiser jeg forhåpentligvis rundt på en av disse rakkerne! Holder sikkert greit følge med en Harley!