Hei, Vi hadde en gjennomgående flygning OSL - CPH - SFO - SAN. Ankom SFO før ruta og hadde god tid til neste flygning. Men SFO - SAN ble kansellert og fordi vi var så mange fikk vi ikke tur til SAN, men måtte ta til takke med SFO - LAX og selv ordne oss bakketransport derfra. I utgangspunktet var værforklaringen på kanselleringen av flighten fra SFO til SAN tynn som nevnt i en annen tråd, men ihvertfall syns jeg det er rimelig å forvente at UA skaffet oss alternativ transport helt til målet, ikke bare delvis. Så, mitt spørsmål: Er det rimelig å forvente at UA vil erstatte utlegget for shuttle på distansen LAX - SAN når de bare flyr oss SFO - LAX og opprinnelig rute var SFO - SAN? Eller er det like greit å gå rett på reiseforsikringen med dette? Noen som har erfaringer?
De skal vel det? Dere har jo betalt for transport helt frem. Fikk dere tilbud om andre alternativer, altså et senere fly el?
Hun i skranken sa at det var det beste de kunne gjøre. Mulig vi kunne fått alle med på et fly uka etter, men da hadde jo reiseruta gått helt i dass. Vi hadde knappe marginer som det var , jeg er en evig optimist.