.. siden mitt kredittkort ble forsøkt misbrukt, og derfor sperret, mellom bestilling og upgrade så gikk den selvsagt ikke gjennom likevel. Fikk en mail om det nå hvor jeg kan gå å legge inn ny kortinformasjon, men der står det også at det minst må være 48 timer igjen til reise, mottok eposten under 48 timer til reise. Noen andre som har vært borti dette? Skal man ringe å høre med kundeservice?
And so I did Vår engelsktalende venn i andre enden skjønte lite og ingenting og kunne ikke se noe til noen oppgradering som hadde gått gjennom og beklaget at han ikke kunne hjelpe.. sendte inn kortnummeret på nytt så får vi se ´hva som skjer
Jeg fikk det samme en gang. La inn nytt kortnummer med en gang. Da gikk det noen timer å så var oppgraderingen kjørt igjennom. Tror det var nærmere 36 timer før avgang eller noe slikt da bekreftelsen kom.
Jeg fikk det samme i november. Da var det 30 timer til avreise. Jeg ble bedt om å legge inn nytt kredittkortnummer, men samtidig sto det at det måtte gjøres 48 timer før. Jeg gjorde det lievel, og etter et par timer gikk oppgraderingen gjennom.
Jeg rakk ikke å legge inn nye kredittkortdetaljer og mistet dermed min oppgradering. Konsekvensen ble en nødvendig MR til Zurich, men det var fint flyvær, så jeg klager ikke.