Upgrade gikk gjennom, men...

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av watchaddicted, 04. jan 2017.

1. watchaddicted

watchaddicted Reisende fant

Likes mottatt:
    4,038
    Bonuspoeng:
    113
    .. siden mitt kredittkort ble forsøkt misbrukt, og derfor sperret, mellom bestilling og upgrade så gikk den selvsagt ikke gjennom likevel. Fikk en mail om det nå hvor jeg kan gå å legge inn ny kortinformasjon, men der står det også at det minst må være 48 timer igjen til reise, mottok eposten under 48 timer til reise.

Noen andre som har vært borti dette? Skal man ringe å høre med kundeservice?

2. Shyneno

Shyneno Okama

Likes mottatt:
    1,561
    Bonuspoeng:
    113
    jeg ville ringt :-D

watchaddicted liker dette
  3. watchaddicted

watchaddicted Reisende fant

Likes mottatt:
    4,038
    Bonuspoeng:
    113
    And so I did:) Vår engelsktalende venn i andre enden skjønte lite og ingenting og kunne ikke se noe til noen oppgradering som hadde gått gjennom og beklaget at han ikke kunne hjelpe.. sendte inn kortnummeret på nytt så får vi se ´hva som skjer:)

4. RedLine

RedLine Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    936
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg fikk det samme en gang. La inn nytt kortnummer med en gang. Da gikk det noen timer å så var oppgraderingen kjørt igjennom. Tror det var nærmere 36 timer før avgang eller noe slikt da bekreftelsen kom.

geddi liker dette
  5. runarg

runarg Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    787
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg fikk det samme i november. Da var det 30 timer til avreise. Jeg ble bedt om å legge inn nytt kredittkortnummer, men samtidig sto det at det måtte gjøres 48 timer før. Jeg gjorde det lievel, og etter et par timer gikk oppgraderingen gjennom.

Shyneno liker dette
  6. Fridtjof

Fridtjof Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    416
    Bonuspoeng:
    63
    Samme har skjedd med meg. Noen av de verste timene i mitt liv.

Shyneno liker dette
  7. bor_i_en_koffert

bor_i_en_koffert Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,396
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg rakk ikke å legge inn nye kredittkortdetaljer og mistet dermed min oppgradering. Konsekvensen ble en nødvendig MR til Zurich, men det var fint flyvær, så jeg klager ikke.

RoadKing liker dette

Del denne siden