Nytt salg hos US Airways: Until July 31, 2014, buy or gift Dividend Miles, and earn up to 100% bonus miles – up to 50,000 bonus miles. For example, if you buy 20,000 miles, you could add 40,000 miles to your total Dividend Miles balance.
Da den gamle US Airways kontoen min tydeligvis ikke lenger finnes (får beskjed om det når jeg prøver å logge inn), så har jeg nå laget meg en ny account med nytt nummer. Får jeg deltatt på dette tilbudet, eller må jeg vente til neste?
Virker som om dette tilbudet er målrettet, jeg har ikke mulighet til å få bonus miles når jeg forsøker å kjøpe
Ikke fortvil, de kommer nok med nye salg i august, hvor alle kan kjøpe. Bortsett fra noen få tilpasninger virker det jo som det stort sett er business as usual hos DM, enn så lenge....
Skal - skal ikke!? Fylte opp med 100k for litt siden og det er jo alltids fristende med 100k til... Men disse uforutsigbare endringene i tillegg til flere som mener det er dårligere tilgjengelighet nå enn før, gjør valget litt vanskeligere
Tilgjengeligheten på fristende destinasjoner med OW er latterlig dårlig, mye dårligere enn *A tilgjengeligheten de siste årene.
Jeg venter primært på en "share miles" kampagne som giver lidt mere værdi. Så den håber jeg kommer i løbet af sommeren. Hilsen Henrik
Nytt salg nå (som også gjelder share miles) Until August 22, enjoy up to 100% more miles The vacation you've been dreaming of will be here sooner with this special offer. When you purchase Dividend Miles by August 22, you will enjoy up to 100% more in bonus miles (a maximum of 50,000 bonus miles per customer applies). This bonus offer can help you reach your dream destination – if you purchase soon. Remember, this offer is exclusive to you and is non-transferable. Here's how many bonus miles you can earn: Buy or gift Get or give 10,000 - 19,000 miles 50% bonus miles 20,000 - 29,000 miles 75% bonus miles 30,000 - 50,000 miles 100% bonus miles
Helt sikkert, jeg får tilbud om 75% bonus for alle kjøp opp til 50k, min kone får ingen bonus i det hele tatt.
Dere som driver med disse US-milene og skal finne plasser så kan det jo være Malaysian slipper flere award-seter nå som du sliter med å fylle flyene. Ser at det er både C og F fra Europa på tilfeldig valgte datoer.
Jeg har fått tilbudet, men er det sånn at hvis jeg kjøper 50k, så får jeg 100k? Hva hvis min samboer kjøper f.eks. 25k og får 50k, kan hun da overføre de 50k til meg sånn at jeg får 100k?
Du får 100K da ja. Det går dessverre ikke å overføre poeng, men hun kan bestille flybilletter i ditt navn. Artikkel om det siste tilbudet her.