US via Canada...?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av TOS, 22. juli 2015.

  1. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    Heisan,

    jeg er amatør på US-reiser, men det blir en tur til Anchorage på meg i begynnelsen av september. Reisen vil gå via Seattle på utreise (og sannsynligvis også på returen), av forskjellige årsaker, og så tenkte jeg å koble meg på en annen kollega som er i Toronto på returen. Planen er å tilbringe en natt i Toronto på returen, samt muligens fly via enten Calgary eller Toronto på vei over (hvis jeg ikke bare gjør det enkelt og flyr direkte fra FRA til SEA med LH). Er det uproblematisk å ankomme US via Canada, samt å ha en stopp-over i Toronto på retur (det kan tenkes at det er snakk om mer enn 24 timer...).

    Det neste er følgende: Hvordan er AC sitt business class produkt (et alternativ er å fly med AC for bl.a. å teste ut B787)? Et annet alternativ er på returen å fly OS fra IAD (men da med en tulleflight med UA fra SEA til IAD early in the morning...), eller ganske enkelt fly LH fra SEA til FRA (men det virker litt for enkelt på en måte). Any thoughts...?
     
  2. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Hei @TOS - velkommen til bonusfeber.no aka de gales verden.

    Jeg prøver etter beste evne å finne ditt egentlige spørsmål, hva er det du egentlig lurer på ?

    All innreise til US dersom du ikke har pre-clearance fra (Shannon, AUH) må du gjennom US-Boarder Patrol.
     
  3. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113