Booka langhelg i Høstferien. AMS-HND-AMS via DOH så klart. Fine flytider så helt supert dette. Dette tror jeg definitivt ikke er errorfare! Prisnivået er lavt men på ingen måte 'unheard of'...i tillegg er jo QR mitt i sitt største salg for året... Mange takk til snoken @sexten Edit: pris 640 EUR
Bestilte AMS-HND/NRT-AMS for 630 euro, + flight t/r BGO-AMS for 1290 kr. Datoar 16.mai til 21 mai. Elskar Japan så dette blir nokre bra dagar
Eg ville kanskje ha venta nokre dagar før eg booka fly til AMS/BRU, berre for å være sikker. Men du har no 24 timars angrefrist iallfall.
Vet noen hva det koster å endre navn på en billett? Skal kjøpe 2 billetter, men usikker hvem som blir med!
FIkk en slik pris først jeg også. Forsøk igjen. Det gikk OK da, jeg valgte å kjøpe det da hos Qatar. Ved at de ser på loggen med gale nordmenn som hamstrer billige bus Clas bil, så får vi håpe på at de kan leve med litt feilprising. FIkk forøvrig Sing til 7800 i fjor sommer med Qatar via expedia. Vi får håpe at dette går greit
Fornuftig he he Vil du ikke tro at terskelen for sletting er mindre når Qatar ser på loggen at du ligger inne med flere kjøpte bus Clas til mer normal rab ? Det er lov å håpe. Det er jo mulig at dette blir en datastyrt sletting uten manuelt skjønn he he. Igjen supert at du fanget opp dette kanon kjøpet, selv om det koster å bo greit i Tokyo
Ikkje berre samme pris, men lågare og Klarte å routa BRU-HND-OKA til ein drøy hundrelapp billigare, 5'700.- Ser dog ut til at dette er i Y? Har ikkje klart å routa i biz.
Har også berre fått til Okinawa i Y.. Trur likevel eg går for dette, kva tid får eg ellers sjansen til å reise dit? EDIT: Då vart det Okinawa i oktober. Takk for tipset @sexten !
Steike så det klør i fingra her.... Men ikke EB og utreise fra feil by.. Og jeg har litt problemer med QR sine personalpolitikk uten at det skal bli et tema... hadde det vært star......
Da blir det vel mest sannsynlig kansellert og refundert. Kanskje like greit da jeg klarte å booke en uke feil i alt stresset...
Niiiiiiice!!!! Fytti katta så bra. Så får vi se om det blir jobb eller ferie EDIT: Eller ingenting...
Prøvde å booke en 2 tur til Tokyo senere på året. Da fikk jeg feilmelding ved betalingen med Qatar. Kan det være de begynner å rydde opp?
Booket nettopp AMS-HND t/r i oktober for €640 pr pers. Satt i rundt 3 timer for å finne datoer som matchet med promo-rate på både ut- og innreise, så det begynner å bli utplukket..
BAM! Brussel-Tokyo i biz for meg og kompis for 12000 Dato vi valgte var 18-28. juli fra Brüssel til Tokyo. Det var enda 1 billett igjen ene veien og 2 andre veien såvidt jeg kunne se (klokka 02:17 norsk tid fredag). Framgangsmåte: 1. søke i biz via google flights, her finner man veldig mye av disse billigbillettene fra mars og utover. Finn en dato du vil ha og klikk deg gjennom Google Flights. 2. Når du sendes til Qatar bestillingssiden vil du bli skuffet fordi "god-prisen" mest sannsynlig ikke er å finne lengre. Det er forsinkelse hos Google Flights, slik at de yndede "business promo" til 300 euros en vei er borte. Mulig du finner noen utreise-promos, men vi sleit virkelig med å finne promo på innreise igjen til Brüssel. 3. Finner du en innreise-promo: BAM dra kortet! BAM de gærne har det godt vi sitter på rad 2 og 3 de fleste veiene om noen går for den siste billetten 18-28. juli