Four Seasons Tokyo Mar... ett eller annet er tipp topp vaffal. Men det er vel Park Hyatt man virkelig skal bo på, ref Lost in Translation?
Knallfilm - beste noensinne (sammen med noen andre, Groundhog Day blant annet... ok, litt fan av Bill Murray, men Scarlett Johansson gjør jo ikke akkurat filmen mer vanskelig å se på)
Kan anbefale Cerulean Tower også. Ligger fint til, dekker det meste behovet for de som ikke har besøkt Tokyo før. Store fine rom med god utsikt. God frokost og veldig serviceminded personal (som alle steder i Japan).
Alt tyder på det. Folk har allereie reist på billettane og. Nesten så eg angrar på at eg ikkje booka endå fleire
Supert at det er info om at noen har fått reist på denne kanonprisen, meget positivt å høre. Japan er artig. Gleder meg stort til tidenes år med Qatar flighter. Takk for at du la ut tipset om prisen på forumet sexten, du fortjener en flaske champ.
Begynner å glede meg veldig Prøver å spørre igjen - hvilket bonusprogram bør man velge i OneWorld? Kommer nok ikke til å reise veeeldig mye med dem.
Samler alt ba. Samlet tidligere år på Qatar. Ettersom det blir en del flighter med bus med Qatar i år vurderer jeg muligens å gå tilbake.
Det var ikke lenge til, da er det vel ikke utenkelig at du er første her. Satser på at du får reist, så venter jeg til det med å bestille billetter, hotell osv.
Alt ok! På vei tilbake til AmS nå. Billig og bra tur. Men, 19 timer på fly i løpet av et døgn kan være hardt for den beste på mileage run
Dette var jo strålende nyheter på morrakvisten! Har hatt trua på disse billettene og gleder meg allerede til oktober.
Glimrende info. Gleder meg til min tur senere i vår. Da er det bare å kjøpe hot. Leve Qatar og må slike priser også dukke opp i fremtiden
Hva tenker folk er en fornuftig transfer-tid på AMS? Transfer her kan vel være noe tidkrevende uten gjennomgående billett.. Dep til DOH 22:35.
Ville hatt 3 timer. Da kan du ratt være dekket av forsikring i fht innhenting av reiserute, om noe skulle gå galt. Avhengig av forsikringsselskap. Jeg bruker AmEx forsikringen og tror det er 3 timer som gjelder Jeg booker vel min etter hvert også