Uten å bryte norske coronarestriksjoner: Blir det flyging til Oslo 3. desember? Vil Cafe Engebret åpne igjen? Kommer vi på guttetur til London i januar? Blir det mulig å reise til Alicante i mai? Åpner det for å roadtrip i Canada i september? Mye man kan lure på i møkkaværet z
God morgen fra Trondheim. Sommertemperaturer her jo! Ingen problem å være ute med bare t-shirt på. Merkelige saker. I kveld blir det juleølsmaking, blir spennende å finne ut hva bryggeriene har kokt opp i år, evt i fjor. Ha en flott tirsdag
Morn fra et Oslo som nå har samme vær som @Eddie47, men som i morges så ganske så fin ut Ha det kjekt
God formiddag fra hjemmekontoret. Her så det også ganske fint ut i dag tidlig, men nå er det regn. Igjen. Begynner å bli ganske lei av regn nå.. Bor jo ikke i Bergen heller! Veldig mye jobb på formiddagen, har så vidt hatt tid til å kikke innom IF. Men, da går dagen litt fortere i alle fall. Hadde tenkt meg ut for å trene litt i ettermiddag. Det gjenstår å se om det har sluttet å regne, for å si det sånn. 17. november er tydeligvis en dag å fly på. (Ikke i 2020 da) 17. november 2019: 17. november 2017: 17. november 2016:
Kjørte nettopp forbi Eddie47's residens på "Solkysten". Det er ikke bare det at det regner! Man befinner seg inne i en #$&&%$!! regnsky!! Ha en fortreffelig tirsdag!
Våt tirsdag her og, nesten like våt som de siste årene. Jeg tviler på at det blir bading i år. 17. november 2018 i Shenzhen: 17. november 2019 i Kuala Lumpur:
God etterlunch frå Sunnfjord. Endelig er eg ikkje lenger den i huslyden som har flydd minst business. Arving nummer to kom til verda fredag ettermiddag. Ser ut til å vere ein foreldrevenlig type. Fødselen skjedde fredag etter at vi hadde ete middag, og fort nok til at eg rakk eit par kalde til kvelds. Bra med Trumf har eg òg fått siste veka! Kjekt med nokre lyspunkt i alt Osloveiret.
Grattis til @Sunnfjordingen Ikke mye å melde. Reisekameratene mine ymter om å avbestille tur til Svalbard om 12 dager. Jeg sier "Vent", og det er bare en anbefaling å råtne hjemme. Ikke et påbud. Har et bilde fra 2019 også- glory days..
Congratzzzzzzz med den blivende EBD God (snart) ettermiddag fra Viken T-4 litt må en jo få lov til å reise... Ha en super dag.
God ettermiddag fra Trondheim Først og fremst : Gratulerer til @Sunnfjordingen med arvingen !! Ingen reise i 2018 eller 2019 på meg på denne dag , derimot solgte jeg to flybilletter til ivrige trøndere som skulle på cup-finalen i 2018 ( fikk ikke tak i billett selv dessverre..) Ser ut som godværet er slutt i trøndelag, da blir det på med regntøy framover. Venter på sms fra det lokale polet også...da får skapet hjemme selskap av 6 flasker med div. champagne.... Ha en suveren tirsdag
Tilbake på Havstrilelandet kan jeg konstatere at det !"#%!"##!! været er like kleint her som på fastlandet. Men uansett vær vil jeg benytte anledningen til et rungende gratulerer! til Sunnfjordingen. Arvinger kan saktens skaffe noen stunder med gråvær (og etter hvert grå hår), men det vil alltid være solid overskudd med solskinn!
I kveld er det Gjemmekontor .. .. og det er vått og grått ute I kveld er det rakfisk og da må jeg reise på hytten for mor liker ikke lukten eller synet eller smaken (tror aldri hun har smakt det). Det skjer nok ikke i år, men var det ikke snakk om at @ValdresBjarne skulle se på mulighetene for en felles rakfisksamling? Husk å bestille øl fra Små Vesen til jul .. det er sabla godt!!