Eg skal bygge ferdig ein hems i kåken, og her får eg ein god vegg eg kan ha til eit veggkart e.l., og bilete av alle flymodeller eller henge modeller av alle fly me har floge. I dag har eg eit litt mindre kart med knappenåler på, og dette kjem me sikker til å henge på kontoret, men no er det altså eit kart på oppmot 2-3,5 meter i breidde eg kan få plass til. Og eg har idear på korleis eg skal klare å få det til, men siden det er ein kompetent gjeng meg reisenerder ute på weben ein stad, så finnes det kanskje inspirasjon. Eg vurderer også om ein kan legge inn flighter på dette kartet, men har ikkje funnet anna lysing enn å tekne det på eller trekke ein tråd langs ruta. Her blir også korleis skal ein klare å skille Y, C og F, samt skille mellom flyselskap? (Ikkje så stort problem no, men det kjem på ein del Long hault turer neste året) Nokon som har erfaringer/tips/triks? (og eg har googla vore på pinterest, og fruen har også sine ting)
Spøk til side, men det er nok krav om at dette skal vera ein fysisk, analog, installasjon i 3d! Litt old school.(og ipad har han tilgang til, og så lite microsoft som overhovud mogleg) Eg held meg til at ikkje skal verta definert som arbeiderklasse! Det vil seie at du har for liten stove til tven din...
Skaff et skolekart på Finn? Kanskje det til og med finnes et verdenskart fra etter Berlinmurens fall der? For strekene kan du jo fargekode trådene? Sammentvinnet mørkeblått+grønt garn = SQ biz for eksempel?
Jeg har et verdenskart liggende. Har ikke plass til det noe sted, så du kan få det hvis du vil? Tipper det er 1,5 x 2 meter. (Kan sjekke når jeg kommer hjem)
Stikk innom en skole i nærområdet(en gammel helst, da) og spør rektor/vaktmester om de har liggende noen av de gamle kartene(som selvsagt er byttet ut med smartboards eller skjermer). De er flotte. Har selv et slikt hengende på hytta. 3x2 meter.
Jeg kan fyre én pils på deg om du bærer den opp til 9. etasje her (ps. gjelder ikke om du tar heisen)
Takker for tilbodet @holmen , men eg kontakter nokre skuler og prøver meg på hakket større til min enorme vegg, så då vonar eg @Are får ein fin vegg. Eg kan uansett stille med øl om vegene våre krysser!
God ide. Om jeg var eiendomsmegler ville jeg nok kunnet kaste stein på @holmen fra balkongen .. Så du får krysse veien ned hit..
Oslo. Og slik jeg forstår det er både du og @holmen glade i øl.. Og jeg har en fin balkong, så da er det jo match made in heaven
17. September er fyrste moglegheit! Nokon som har dartpiler, og me kan kaste piler på kartet til @holmen for å finne artige reisemål?
Hva med noe slikt? https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=111447938 Eller full custom? https://www.photowall.no/fototapet/kart-og-flagg