Mulig jeg har sovet i timen. Har booket awardbilletter via sas sin star alliance side. Blir bruk av ct, og langt ifra maksing av denne, men det er en annen sak. Skal fly Austrian ut og SAS tilbake, på sas var det få problemer, og fikk velge sete. Men finner ikke mulighet til å velge setene i Austrian. Har "biz" på feederen og Biz videre fra Wien til PVG. Er det ikke mulig å velge seter på andre selskaper gjennom den siden? Må man da eventuelt ringe inn, og betale gebyrene fordi man ber om hjelp?
Eller den svenske eller danske versjonen av classic, som noen linker til i en annen tråd (husker ikke hvilken..)
Jeg tror det skjedde en endring ifjor. Da kunne vi plutselig ikke lenger forhåndsbestille seter på CT flygninger med andre Star Alliance fly, bare med SAS. Hvis vi betalte en avgift, lot det seg gjøre å forhåndsbestille.
Tull og fanteri Funker over CT tlf eller via SAS.classic og ofte igjennom de respektive flyselskapene sin "mange my booking"
Prøvde manage my booking hos Austria first, det gikk ikke der, så classic ble løsningen. Har et liknende problem, ikke award, men pengebillett og Air China, får ikke valgt seter hos partnere, kun hos Air China. Ikke all verden da det er snakk om t/r OSL-ARN jeg ikke får valgt på, men dog...prinsippet folkens...prinsippet!