Velge sete award billett

Tråd i 'Bonushjelp' startet av rimitone, 31. mars 2019.

1. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,255
    Bonuspoeng:
    163
    Mulig jeg har sovet i timen.

Har booket awardbilletter via sas sin star alliance side. Blir bruk av ct, og langt ifra maksing av denne, men det er en annen sak.

Skal fly Austrian ut og SAS tilbake, på sas var det få problemer, og fikk velge sete. Men finner ikke mulighet til å velge setene i Austrian. Har "biz" på feederen og Biz videre fra Wien til PVG.

Er det ikke mulig å velge seter på andre selskaper gjennom den siden? Må man da eventuelt ringe inn, og betale gebyrene fordi man ber om hjelp?

2. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,162
    Bonuspoeng:
    113
  3. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,789
    Bonuspoeng:
    293
    Eller den svenske eller danske versjonen av classic, som noen linker til i en annen tråd (husker ikke hvilken..)

4. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,255
    Bonuspoeng:
    163
    Hva dette forum ikke vet, det takkes og bukkes!

5. elsemarietodd

elsemarietodd Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Jeg tror det skjedde en endring ifjor. Da kunne vi plutselig ikke lenger forhåndsbestille seter på CT flygninger med andre Star Alliance fly, bare med SAS. Hvis vi betalte en avgift, lot det seg gjøre å forhåndsbestille.

6. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,162
    Bonuspoeng:
    113
    Tull og fanteri ;)
    Funker over CT tlf eller via SAS.classic og ofte igjennom de respektive flyselskapene sin "mange my booking"

Jonkebassen, Shyneno and Monkeycat like this.
  7. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,255
    Bonuspoeng:
    163
    Prøvde manage my booking hos Austria first, det gikk ikke der, så classic ble løsningen. Har et liknende problem, ikke award, men pengebillett og Air China, får ikke valgt seter hos partnere, kun hos Air China. Ikke all verden da det er snakk om t/r OSL-ARN jeg ikke får valgt på, men dog...prinsippet folkens...prinsippet!

Del denne siden