Har akkurat nå booket ei flyvning fra Kristiansand til Cayenne i French Gayana i Business Class for 60.000 Poeng, så er ganske fornøyd med den turen, så absolutt ei rute å anbefale Gebyrene har økt litt ser jeg så det er noe å bite seg fatt i Men det er jo bra vi kan fly ett stykke i Business Class da, French Gayana er en del av EU og med det Europa
Skal innrømme jeg er litt sjalu på denne. Men,i følge poengtabellene ligger Fransk Guyana under Sør Amerika, så jeg ville ikke vært for overrasket om du ender opp med å få denne(og andre kreative rutinger) kansellert når SAS får summet seg
Ser ut som de driver og hindrer denne typen booking: Du kan for øyeblikket bestille utvalgte bonusreiser hos følgende partnerflyselskaper: Air France, Delta Air Lines, KLM, Vietnam Airlines, China Airlines, Virgin Atlantic, Korean Air.
Gratulerer. Håper SAS lar disse bookingene gå i feiringsrusen. Priser og vilkår er ganske tydelige, så de kan rettprise disse ganske kjapt.
Fikk nettopp igjennom en CT fra Oslo til Ho Chi Min (SGN) for 187500 poeng for 2. Gjorde det kun for å sjekke i denne omgagng. Stoppet den derfor i betalingsprosessen. Virker som 100% tillegget ikke er implementert.
Kan bekrefte at det ikke er implementert ennå. Jeg har bestilt en tur med både VN og CI og fått utstedt billetter.
På "Bonusreiser med partnere"-siden har det kommet et nytt vilkår: "Du betaler dobbel poengpris hos følgende flyselskaper: Air Europa, China Airlines and Vietnam Airlines" https://www.sas.no/eurobonus/poeng/bruke/partnerbonusreiser/