Velsigna 3. Juledag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Stuttfeiten, 27. des 2016.

1. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    Opp og hopp folkens! Ut i skogen, av med klærne, opp i trærne. Det er ein flott dag og Urd har reist sør og aust for å plage andre, så det er berre å få i seg frokost og kome seg ut på romjulstur.

Kvelden i går og natta gjekk mykje betre enn venta her vest. Håpar det gjeld for alle sammen. Ha ein flott romjulsdag og fortsatt god jul til alle!

2. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    Godmorgen. Her i byen driver Bittelille Urd og kikker litt i søppelkasser og rusker i trærne. Dørmatten har trolig søkt tilflukt på sitt faste gjemmested, får besøke den litt senere. Nå er det tid for detox med havregrøt og kaffe singularis som dessert.
    Ha en fin og ikke for vindfull dag alle sammen

Last edited: 27. des 2016
  3. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra vindstille og frosne Finnmark.
    Vi var innom -20 i går, og lite vind. Våre tanker går til vår kjære trampoline som vi ikke vet om har overlevd vinden som har feid over hjemmet vårt.

En gang tidligere måtte vi ta den ned fra et tre, men det var ikke så ille vær den gangen.. :)

4. afirm

afirm Veteran Moderator

Likes mottatt:
    5,846
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon!
    Urd viste seg å vere særs oppskrytt for oss som bur inst i Nordfjorden. No har eg bevegd meg vidare til Sogn for nokon timar på kontoret før ein trekk austover. Satsar på at vi unngår kolonnekøyring over Hemsedal eller Filefjell, slik at eg rekk nokon timar søvn på Radisson Gardermoen.
    Ha ein fin dag alle saman!

5. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra hovedstaden. Akkurat nå skinner sola og det er helt bart på bakken så får håpe det holder fram til fredagen når turen bærer videre til AGP for 10 dager med sol og varme :D

6. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,296
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim.
    Lett bris her nå og noe snø. Har levert madammen og yngstemann på jobben hennes, så nå er det bare hjem og forberede juletorsk.
    Ha en fortreffelig 3.dag :):):)

Del denne siden