Tok over en uke før vi klarte karre oss over til siste frokostoption- sun set beach bar med ala carte. Bestilte alle juicemix variantene så vi fikk en liten regnbue. Passet i grunn bra siden det høljet ned hele natta, og var en regnbue over havet og. Ellers med de beste ønsker for freddan og hælja!
God morgen fra SK4106 som snart er på vei til OSL. Liten dagstur til Oslo står på kalenderen i dag. Sitter å hører på Topp 3-podcasten, hvor Eurobonus diskuteres. Alle tre i studio var enig om at det ikke var vits å registrere Eurobonus nå, fordi de ikke hadde gjort det tidligere eller fordi de ikke ville assosieseres med Eurobonus (produsenten måtte bryte inn å slå et slag for vår sak). Ganske provoserende samtale for oss bonusjegere. Anbefales! Ha en finfin fredag!
Da var’e hælja. Akkurat landet i Lisboa. Tap øko var helt kurant. God plass mellom setene i en nesten helt ny A321neo Der har de skikkelig biz og. 2+2. Så bra ut Nå har keg 7 timer før neste tur Dessverre åpner det meste rundt 11 i byen og flyet går 12:50 så det blir for hektisk
Boarding complete og ledig midtsete (jippi). Jeg i C og ei i A. A til flyvertinne: «har en kollega lengre bak, kan hun flytte hit» og peker på midtsete. Neeeeei, selvfølgelig måtte det skje, tenker jeg. Flyvertinnen går bak og ser, og kommer så fram et minutt senere: «det er masse ledig der bake» og sier at det er bedre at hun flytter seg bak. Jaaaaaaaaaa, roper jeg høyt inni meg og fikk plutselig en egen 3-seter. Satser på at flaksen holder seg gjennom dagen.
Herlig snøfokk i TOS, ingen lounge på meg idag da pasientreiser insisterer på å bruke norwegian. Kjapp tur til Oslo for kontroll hos spesialist...
God fredag! hektiske dager og full kjør på jobb. Ser ikke ut til å avta T-6 til vinterferie i Miami og får endelig rota meg til SAS C
God morgen fra Viken T- 5 TTT vinner jeg noe sunnhets lotteri? T-6 SAS MC Bonanza shopppppping...Fly billetter, SK til Japan? 24 k vouchers ligger og tørker støv T-36 FCO å ja da skal vi ut å fly Har en bekjent SAS flymekaniker, svært dyktig og kompetent kar, vi disk. ofte støtt og stadig om div. ulykker som fanges opp av media. Pegasus er et suspekt selskap som er under radaren over flyselskap med crap omdømme, hold deg langt unna, dårlig oppfølgning, rutiner og service intervaller. Ikke rart de stadig er innom statistikken for ulykker. Dog dette er nok hans subjektive mening uten dokumenterbar data Riktig god dag i luften som på bakken.
God tur til herre i SQ326 husk her må det nytes, og en må tømme hele boble beholdningen, foruten har du ikke nytet F tur tilstrekkelig
Morn fra et åpent landskap i Oslo. Heldigvis ut og fly neste uke for litt hygge. Både sentrum scene og rockefeller skal besøkes denne helgen, så det blir nok kjetkt! Sku nesten tro at du var ufrivillig grounded? Ha det kjekt
God morgen fra kollen. I dag skjer det! Turen mot SYD begynner. Koffert og sekk er pakket og IF tag er festet på. Starter med en liten posisjonering til Radisson Blu Scandinavia Gøteborg da det var noen tusen billigere å fly ut derfra da billettene ble kjøpt. I morgen bærer det av gårde med SQ C via CPH og med en luftetur i SIN lagt inn. Parseter ved bulkead er reservert på første strekka, krysser enda fingrene for at det dukker opp ett sete til på siste strekk. God fredag, god helg og god tur!
Morning fra Tromsø. På vei inn til kontoret i dag gikk jeg forbi vaktmesteren som var ute å måket. Etter jeg passerte han hørte jeg han mumle for seg selv "Satans sne... Fytti helvette.." Tror de fleste i Tromsø føler på den for tiden. Har aldri vært så glad for å bo i blokk med brøyting.
Takk for det, vi gleder oss! Jaja må jo tjene til livets opphold der nede når man kjøper så dyre billetter
God morgen fra Oslo, siste innspurt mot helgen nå! Gikk på en trippelsmell i går: 1) parkeringsbot 2) får ikke sendt reiseregning til jobb på parkering 3) Får ikke points fra amex som jeg trodde jeg hadde betalt parkeringen med Hadde jeg nå enda hatt Payr å betale boten med....
Og det er ikke fredag den 13. heller...Kondolerer på tapt AmEx poeng resten er det ikke så farlig med, ta en bæggis på Miss Gin så blir hverdagen litt lysere.