Hei,
Jeg er veldig glad i å reise og tenker at jeg kan utnytte det litt bedre, og få litt flere muligheter, om jeg setter meg inn i bonuspoengene. Må innrømme at mye av det jeg leser appellerer til nerden i meg også.
Og jeg leser artikler om f.eks Ben Schlappig (i RollingStone på nett i går, jeg får selvsagt ikke legge ut linken.
), og det hele høres ut som en drøm.
Men selv om jeg googler til jeg blir blå klarer jeg ikke helt å se hvordan dette er faktisk gjennomførbart. Hvor relevant er mye av den informasjonen man finner på engelsk for norge? Er Eurobonus bare veldig uøkonomisk, og er det noen vits å velge et annet program? Om man bor litt perifert i norge kommer man seg jo ingen vei uten sas/widerøe uansett.
Så lenge man ikke kan opparbeide seg bonuspoeng på bonusreiser, hvordan er det mulig å reise så mye uten store utgifter uansett? Eller er det en helt annen verden for dette utenfor norge?
Min forståelse av økonomien av dette i norge er kort oppsummert "fint å få litt ekstra ut av SAS", men på ingen måte noe som gir deg masse gratis reiser eller store fordeler. Men det er ikke slik det males fra utsiden.
Hva er egentlig greia?
Vis alt...