Men nå har keg kommet så langt at jeg begynner å vurdere om det er bedre å ta 75 kroner i Trumf eller i Cash points Det blir ikke bedre^^
75 kr på Norwegian billetter eller 1042 eurobonspoeng? Disse poengene vil koste deg ca 208kr kjøpt rett fra SAS. Her vil jeg nok valgt Eurobonus.. Men så flyr jeg så og si aldri DY heller, så mine cachpoints brukes ikke..
Jeg tenderer mer til EB atm. Jeg tror til slutt er det lettere å konsentrere alt på et system enn å splitte. Men die 1000 kroner CP skal jeg bruke!
Det kan du, men det koster deg penger å overføre dem til noen andre. Så det spørs om noen er villige til å betale deg nok til at du blir fornøyd . Bruk dem selv, innenriksfly, leiebil, hotell. Ikke den beste avkastningen, men bedre enn å la dem gå ut.
20.000 til og til USA/Asia i economy eller 2 t/r turer i Nordic+... 4 t/r Norge jeg kunne tenke meg mange ting her Ellers tar jeg de som gave uten gebyr ;-) Å overføre 40000 poeng koster 4 x 500kroner
40 000 poeng ville jeg brukt på 4 innenlands billetter på noen som fortjener det eller betaler for det. Jeg ville betalt 600kr per tur, men du burde kunne finne noen som ville betalt 700-900kr.
For å sette det litt i perspektiv: Dvs 2000 kroner vil det koste deg å selge det. Så noen må være villig til å betale over det. Tatt i betraktning at forumet gikk mann av huse for å kjøpe Canal Digital Satelitt abonnement for 2.200 kroner og dermed 30000 EB poeng, så kan det jo hende at noen er interessert i å gi deg noen kroner over de 2000 i flyttegebyr.
Hei. Ser at vinninga går opp i spinninga på grunn av gebyrene! for å kjøpe 40000 poeng, så koster det nærmere 8000,-, så da blir det mye å tape synes jeg. Hadde jeg fått 4800,- inkludert gebyr, så hadde jeg nok gjort det... Men foreløpig beholder jeg nok da poengene, kanskje jeg kan ta en hotelltur)
Det er faktisk en ganske så fair deal En ting jeg lurte på var om overførte poeng telles i forhold til Master Premium Nivåene?
De siste 10.000 poengene kan du bruke på noen som vil reise til Nordnorge eller Svalbard for en grei pris
Mulig jeg misforstår, men det koster ikke 8000 å overføre, det koster 4000. Men du tenker kanskje at du vil ha 4000 selv også? Da tror jeg du sliter litt, hvis du regner om i flyreiser så vil man normalt kunne lande f.eks en tur/retur OSL-TRD for rundt 1500,- En slik tur i poeng er 10000. Men, det kan jo være noen som mangler akkurat 40000 poeng for drømmeturen med dama, og menn gjør som kjent mye rart for det svake kjønn .