Venter helt klart på dette. Satser på ny kampanje neste sommer slik at det kan bli et par uker "down under".
Husk at du også kan ta SQ 337 fra Düsseldorf (DUS) tre ganger i uka. Her er forresten Lufthansa seat map for A350. 2+2+2 with 0 F it is. *snufs*
Interessant, visste ikke at SQ flyr 350 fra Düsseldorf, det er klart et alternativ. Leit med F som forsvinner, men det er ventet. Hva er det du viser, skal Luftwaffe begynne med fiskebensmønster? Woa...
Mens vi venter på en SIA business-kampanje som kanskje eller kanskje ikke kommer, har noen testet SIA Premium Economy? Har det noe for seg? Ikke direkte billig de setene heller, men i alle fall rimeligere business som jeg sliter med å finne noe særlig under ~25k t/r TRD-SIN Det klør skikkelig etter en tur til Asia og det nærmeste jeg er kommet Singapore foreløpig er noen timer på Changi...
Vent til neste salg med Qatar og slå til på en tur til Singapore med B787 og A350. Du trenger neppe vente noe lenger enn maksimalt rett over nyttår.
Fruen og jeg fløy LH Biz 380 t/r Houston i fjor, kan ikke minnes vi satt fiskeben i 2 etg, men jeg hadde jo forsynt meg godt i baren så kanskje jeg husker feil