En bonussamler har mye tålmodighet (gammelt jungelord) En bonussamler har orden i sysakene og fører sirlig oversikt over alle opptjente poeng fra alle tilbydere og passer på at man får dem, selv om det går et år (inklusive purring) fra opptjening til utbetaling (enda et gammelt jungelord) Langt der borte, bak mange klagemail, timer i telefon og oppbevaring av gamle kvitteringer glimter bonusreisen i det fjerne...
Vakkert. Usikker på om jungelordene bør opp på veggen, eller skrives med liten skrift på alle kortene i lommeboken? Tar en Ole Brum og sier ja takk til begge deler!
Fikk ett problem med at serveren timet ut og jeg fikk ikke registrert trumfbonusen på Booking.com, men at bookingen gikk igjennom. Hvordan får jeg rettet opp i dette slik at jeg får hevet bonusen på denne bookingen?
Fra Viatrumf sin nettside, Min konto, Ny henvendelse (men du må vente noen dager før det er mulig å sende inn, reglene kommer opp når du klikker på denne)
Om du har valgt fullflex kan du også gjøre en ny identisk bestilling og deretter kansellere din første....
Ser at det er 10,9% på hotels.com på ViaTrumf nå igjen. Får en trumf poeng når en også får Rewards netter? Står ingenting om dette på sidene til ViaTrumf etter det jeg kan se...
Alle de siste bookingene mine hos hotels.com står nå oppført 3 ganger i viatrumf oversikten. 2 avviste og en under behandling på samme booking. Noen som har tilsvarende hos seg?
Jeg har en med "avvist", men på linjen over har jeg en "under behandling" med samme trumf sum. Den som er avvist har kjøpssum på kr. 0, mens den som er under behandling har riktig kjøpssum. I tillegg har jeg en del som relativt nylig skiftet fra "under behandling" til "bekreftet", så jeg er ikke veldig bekymret.
Det har trolig skjedd en feil i registreringen, så hvis dere ser nøye på linjene, vil det være dobbelt opp, med nesten lik sum. Jeg hadde tre bookinger gjort under kampanjen, alle tre avvist, men tre nye under behandling...faktisk med bittelitt høyere Trumf-sum.