Viatrumf spørsmål

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Jebus, 16. okt 2016.

  1. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    Amen! Har heller ikke hatt krøll en eneste gang etter at jeg tok i bruk denne fremgangsmåten.
     
  2. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,390
    Likes mottatt:
    1,300
    Bonuspoeng:
    113
    Det var interessant! Jeg har aldri tatt sjansen på dette av frykt for at sporingen skal feile.
     
  3. epletyv

    epletyv Aktivt Medlem

    Innlegg:
    292
    Likes mottatt:
    69
    Bonuspoeng:
    28
    Er ikke spesielt imponert over måten viatrumf (ikke) fungerer. Når registreringen ikke skjer som den skal blir det mye mail frem og tilbake og utfallet er høyst usikkert.
     
  4. Kvalvaag

    Kvalvaag Senior Medlem

    Innlegg:
    699
    Likes mottatt:
    5,461
    Bonuspoeng:
    163
    Har noen bookinger på hotels.com som er under behandling på viatrumf, her endret plutselig trumfbonusen seg til ca 2% istedetfor 5,5% som først var utregnet...

    Noen som har opplevd lignende ? Endrer dette seg etter at oppholdet er fullført til rett bonus igjen ?

    Totalpris på bookingen er forøvrig rett..
     
  5. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,658
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Hvor lang tid bruker det å ta før overnattinger hos Hotels.com booket via Viatrumf blir overført til Trumf? Var i Warszawa i helgen og med Trumf'ene fra oppholdet kommer jeg meg nok over nok en 500-grense (hvis det kommer før 26/11).
     
  6. phithor

    phithor Medlem

    Innlegg:
    94
    Likes mottatt:
    81
    Bonuspoeng:
    18
    Tatt meg fra et par uker til et par måneder. I de senere var det et par uker så er en sjanse for at det kommer før.
     
    indahla liker dette
  7. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,049
    Likes mottatt:
    5,345
    Bonuspoeng:
    183
    Har det noe å si om du har adblocker på i forhold til om du får trumf eller ikke på viatrumf?
     
  8. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,310
    Likes mottatt:
    2,464
    Bonuspoeng:
    113
    Slik jeg har forstått kan man med AdBlock oppleve at det ikke fungerer da cookien de bruker kan bli blokkert.

    Så jeg deaktiverer alltid evt. AdBlock ved bruk av ViaTrumf...
     
    Kaffen liker dette
  9. senorwafflez

    senorwafflez Nytt Medlem

    Innlegg:
    27
    Likes mottatt:
    12
    Bonuspoeng:
    3
    Takk <3

    Viatrumf har fungert mye bedre etter jeg begynte å gjøre dette.
    Det går relativt raskt med utbetaling av trumf på kjøpene som registreres med en gang, mens de som er etterregistrert begynner jeg å gi opp håpet for å få pengene for.
     
  10. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg bruker AdBlock, og har ikke registrert noe tull med Viatrumf. Fungerer bra, hele tiden.
     
    kaijoar liker dette
  11. Grove

    Grove Medlem

    Innlegg:
    201
    Likes mottatt:
    485
    Bonuspoeng:
    63
    Booket et hotellopphold helt tilbake i februar, men skrinla reiseplanene fire uker før avreise.
    Viste seg at jeg ikke fikk avbestilt hotellet, og dermed måtte betale 6700 for det.
    Nå hadde det seg sånn at jeg i sommer sa opp kredittkortet dette ble booket med. Fikk en Mail direkte fra hotellet tre dager før oppholdet skulle vært, om at de ikke fikk belastet kortet mitt. Om dette ikke ble ordnet ville bestillingen bli kansellert.
    Helt topp tenkte jeg!
    Har ikke hørt noe fra hverken Expedia eller hotellet- nå to måneder etterpå.
    Bortsett fra at det i dag tikket inn 670 kroner på trumfkontoen.....
     
    phithor, SAJblue, Stuttfeiten and 9 others like this.
  12. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Litt OT, men burde vi ikke hatt en tråd hvor vi kan formidle hotell og billetter vi ikke kan benytte? Antar det er ganske mange av oss som har gjort oss samme erfaring; reiser som var så billige at vi ikke hadde "råd" til å la være å bestille - kanskje et halvt år i forvegen - blir bare en irriterende kostnad, fordi vi ikke får refusjon når vi allikevel ikke kan dra.

    Flybilletter er det jo ikke så lett å endre reservasjonen på, men når det gjelder hotell burde det vel være mulig å gi beskjed om at navnet på en forhåndsbetalt reservasjon endres? Særlig fordi en del sikkert bestiller rom til to, men planlegger å reise kun en. Fordi prisen vanligvis er den samme (og fordi man aldri kan vite om det skulle dukke opp en eller annen som vil være med...). Om den mystiske "gjest nr. 2" da dukker opp, uten kontrahenten, vil vel ikke hotellet si noe på det?
     
  13. sondre

    sondre Medlem

    Innlegg:
    66
    Likes mottatt:
    103
    Bonuspoeng:
    33
    Når man bestiller hotell på viatrumf gjennom hotels.com eller expedia, har det noe å si om man betaler med en gang (til expedia/hotels.com) eller velger å betale først når man kommer til hotellet?

    Jeg har bodd en masse på hotell det siste året og har bestilt alt på expedia/viatrumf. Har ikke fått poeng for alt desverre. Litt usikker på hvorfor.
     
  14. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,476
    Likes mottatt:
    7,326
    Bonuspoeng:
    183
    Nå er jeg spent, kjørte min første booking via Expedia etter at jeg fant denne siden og endelig også ble Trumf-medlem. 3336 kroner for 3 netter i London.

    Jeg regner med at de 9,5 prosentene ikke er på avgiftene og skattene?
     
  15. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,658
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Grunnlaget står på ViaTrumf når den blir registrert der.
     
  16. Grove

    Grove Medlem

    Innlegg:
    201
    Likes mottatt:
    485
    Bonuspoeng:
    63
    I mitt tilfelle (post#32) hadde jeg valgt å betale på hotellet.
    Da kom trumfen inn selv om jeg aldri har bodd på hotellet, eller betalt noe. Tok 7 uker fra oppholdet skulle vært, til trumfen dukket opp.
     
  17. animals

    animals Senior Medlem

    Innlegg:
    567
    Likes mottatt:
    995
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk inn viatrumfen for hotellet i HK idag. Jeg sjekket ut for ca 1 uke siden. Dette fungerte jo ganske bra :)
     
  18. travelbagus

    travelbagus Nytt Medlem

    Innlegg:
    31
    Likes mottatt:
    15
    Bonuspoeng:
    8
    Noen som har booket fly billett på agoda/viatrumf og opplevd at bonus poeng ikke dukker opp på oversikten? booket til Sri lanka for 11.000,- med 4,5% bonus, så surt om denne ikke kommer inn. Hadde nok ikke valgt agoda som bestillingside om det ikke hadde vært for viatrumf, ikke den mest oversiktlige siden der ute.!
     
  19. sirwinston

    sirwinston Aktivt Medlem

    Innlegg:
    361
    Likes mottatt:
    394
    Bonuspoeng:
    63
    Skuffet over viatrumf. Forrige uke bestilte jeg julegaver fra 4 forskjellige nettbutikker for ca 10k. Kun to av dem endte som som "under behandling." De to andre må jeg nå krangle frem og tilbake for å få. Elendig løsning.
     
    epletyv liker dette
  20. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,658
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg sjekket ut fra hotellet på mandag for en uke siden. Fikk Trumf i går :)
     
    animals liker dette

Del denne siden