Viatrumf spørsmål

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Jebus, 16. okt 2016.

  1. zerocool

    zerocool Medlem

    Innlegg:
    222
    Likes mottatt:
    51
    Bonuspoeng:
    28
    Ja det blir spennende og se! :)
     
    Travellingalf liker dette
  2. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    De første 5 betillingene jeg la inn kom opp i oversikten iløpet av noen minutter. De neste 7 har fremdeles ikke kommet etter 2 uker, sak er opprettet for hver av disse. Den neste, en tur til Krakow kom opp etter et par timer, mens 6 betillinger foretett i kveld i forbindelse med Now Or Never fremdeles ikke har kommet opp etter 2,5 timer.

    Minner litt om lotto dette her...
     
  3. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Ja virker sånn , bestilte i stad gjennom Viatrumf, men ble ikke registrert.
    Så jeg avbestilt og bestilte på nytt heller ikke registrert. Time will show om den dukker opp eller ikke
     
  4. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    Jøsses:eek: Jeg skal bestille ny Mac i forbindelse med doble poeng på SAS MC i morgen, kjipt om de 2,5% Trumfene koker ut i IT-suppen...
     
  5. tombom

    tombom Aktivt Medlem

    Innlegg:
    323
    Likes mottatt:
    288
    Bonuspoeng:
    63
    Har 100% uttelling på registrering av Viatrumf-handler. Bruker Chrome og passer hver gang å starte med blank side før jeg går inn på Viatrumf.
    Selv om jeg automatisk står som innlogget bruker jeg logge ut og inn igjen.
    Hver gang jeg går inn på trumf.no "tror" Chrome at jeg er innlogget men når jeg prøver å overføre til EB ber den meg logge inn - derfor sikkerhetstrinnet over.
     
  6. sexten

    sexten Senior Medlem

    Innlegg:
    581
    Likes mottatt:
    733
    Bonuspoeng:
    93
    Har handla på eit rimelig bredt spekter av ViaTrumf-nettsider, og dei einaste det ikkje har fungert på er Qatar sine sider. Ref. screenshot.

    Einaste forholdsreglane eg tek er å være innlogga på nettsida eg bookar på i forkant (f.eks. Hotels.com for Rewards-poeng osv.) og at handlekurva er tom.

    Har aldri disabla AdBlock.
     

    Attached Files:

    lMartin liker dette
  7. KristianR

    KristianR Incurably jetlagged

    Innlegg:
    1,201
    Likes mottatt:
    996
    Bonuspoeng:
    113
    Har også problemer med at ting ikke vises i oversikten. Primært fra hotels.com
     
  8. knutfin

    knutfin Medlem

    Innlegg:
    362
    Likes mottatt:
    290
    Bonuspoeng:
    63
  9. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113
    Har ikke bravofly skrekkhistorie etter skrekk historie med tanke på kundeservice? eller husker jeg kanskje feil
     
  10. knutfin

    knutfin Medlem

    Innlegg:
    362
    Likes mottatt:
    290
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg har god erfaring med dem. Har brukt dem i både inn- og utland.
     
    Xflipper liker dette
  11. brwinds

    brwinds Nytt Medlem

    Innlegg:
    31
    Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    8
    Kjøpte Samsung S9 på teknikkmagasinet, med dobbel SAS MC EB-poeng. Det er nå ca 4 dager siden, burde det kommet opp som et kjøp / "under behandling" allerede?

    Var innom prisjakt etc før der, men passet på å ha tom kurv osv etter klikk fra viatrumf. Vurderer å avbestille før utsending nå og bestille på nytt vet ikke... 6% bonus er bra for et sånt kjøp.

    Har også et kjøp på booking.com gjort for en god stund siden, men skal først bo i påsken - ser heller ikke det noen plasser på min konto på viatrumf. Vanlig? Forstår at man sikkert må utføre oppholdet først men ser man ingen tegn på kjøpet før etter oppholdet?
     
  12. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,305
    Likes mottatt:
    2,436
    Bonuspoeng:
    113
    Hos meg bruker de å dukke opp innen 1 døgn etter handel. Viatrumf sier vel selv at det kan ta inntil 7 dager. Noen butikker dukker ikke opp før varen er sendt/fakturert, eks. Apple.

    Så om det er lenger enn 1 uke siden ville jeg hørt etter med de, men de sier vel samtidig for reise/overnatting at man ikke kan etterspørre før etter reise/opphold/leie.

    Skader uansett ikke å ta kontakt med Viatrumf.
     
  13. bighc

    bighc Bonusjeger

    Innlegg:
    1,353
    Likes mottatt:
    4,306
    Bonuspoeng:
    113
    Har fått «avvist» 4 opphold gjennom Expedia siste måned nå. Alle er booket på samme måte som resten av mine opphold, og Viatrumf frasier seg alt ansvar og sier at Expedia ikke godkjenner transaksjonen av en eller annen grunn.
    Det er kjedelig da det er snakk om nesten 3000 Trumfkroner...

    Noen som vet hvem man kan kontakte hos Expedia i slike saker?
     
  14. travelbagus

    travelbagus Nytt Medlem

    Innlegg:
    31
    Likes mottatt:
    15
    Bonuspoeng:
    8
    Jeg sliter med en bestilling gjort via agoda på rundt 13k. Dette er nå 4 mnd siden, så får jeg en mail fra viatrumf om at booking koden ikke er på tilstrekkelig mange siffer som agoda opererer med. Ved bestilling på agoda blir man sendt til en tredjepart som gjennomfører betalingen. Det er er fra disse jeg får bekreftelsen(travel2be) som da benytter en annen bekreftelses kode enn den som agoda krever. Noen her med tilsvarende saker, begynner å bli rimelig utålmodig på viatrumf sine partnere?:cool:
     
  15. zerocool

    zerocool Medlem

    Innlegg:
    222
    Likes mottatt:
    51
    Bonuspoeng:
    28
    Nå har det gått 1 uke siden jeg bestilte SAS billetter og fortsatt dukker ikke opp kjøpet mitt i min konto. Har nå sendt en henvendelse til Kunderservice.

    Jeg bestilte også nye SAS billetter i dag, men det kom heller ingenting opp..

    Håper begge kjøpene ble registrert allikevel..
     
  16. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg kjøpte billetter på sas.no tidligere i dag og etter noen timer var de registrert på ViaTrumf.
     
  17. zerocool

    zerocool Medlem

    Innlegg:
    222
    Likes mottatt:
    51
    Bonuspoeng:
    28
    Så bra, men hvilken metode bruker du?
     
  18. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg gjør egentlig ikke noe spesielt. Jeg besøker sas.no, trykker på pop-up vindu fra ViaTrumf, logger inn der, følger link videre tilbake til sas.no, logger inn der (Eurobonus) og bestiller. Dette har fungert fint for meg tre-fire ganger de siste dagene.
    Bruker Mac og Chrome.
     
  19. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,645
    Likes mottatt:
    7,632
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har også fått Viatrumf bonus på SAS billetter - tok ett par timer.

    Jeg åpner chrome i incoginito, går på viatrumf - deretter rett inn på siden jeg skal på og bestiller det jeg skal(har funnet ut dette på forhånd)

    Har kun 1 gang ikke fått registrert ett kjøp på Viatrumf, selv med incognito modus, men grunnen til dette var nok at jeg i samme sesjon åpnet google og søkte litt, tipper kjøpet da mest sannsynlig ble kreditert google.

    Etter dette har jeg kun åpnet viatrumf - klikket på link derifra, bestillt.
     
  20. zerocool

    zerocool Medlem

    Innlegg:
    222
    Likes mottatt:
    51
    Bonuspoeng:
    28
    Ok, jeg bruker også incoginito på Firefox. Logger meg inn på viatrumf, velger SAS, og trykker linken "få trumf-bonus her". Da åpner seg en ny fane der jeg blir videresendt til SAS sine sider. I den gamle fane hvor jeg er logget på viatrumf, komemr det opp et popup-vindu "Vi har registrert ditt besøk. Hvis du har handlet vil dette vil vises i din kontooversikt på viatrumf.no innen 7 dager."

    Så forstår ikke helt hva jeg gjør feil.
     
    Last edited: 10. mars 2018

Del denne siden